  • Data: 2012-02-17 19:42:38
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gadacz napisał:
> [...]
    0,0,,/25821/ASUS-F1A55-ATX-AMD-A55-4x-DDR3-2x-PCI-E-
    16x-S-FM1/

    > i mnie uprzedziłeś ;)
    > ps. dobre głośniki i niezintegrowana karta daje prawie
    > zawsze lepsze efekty niż te "szity" realtekowe...

    Potwierdzam. Mialem bzykacze (takie jakies za 100 zl) i bzykalo. Potem
    jajkos tak wyslko, ze kupilem X-fi ze sredniej polki. Bzykacze zaczely
    jakos tak lepiej bzykac. Poszedlem za spntanicznym ciosem i wymienilem
    bzykacze na takie 2+1 ale z logo THX (sie nakrecilem opiniami).

    I musze powiedziec, ze szal cial. Ja jestem zachwycony. Choc wiem, ze
    dzwiek moze byc lepszy. Ale kwota wydana na zestaw Hi-Fi jest
    kilkukrotnie wieksza niz to co wydalem na X-fi + Logitechy.

    Ale roznica w analogu miedzy integrą a takim X-fi podpietym do srednio
    nawet wypasionych solidniejszych glosnikow komputerowych jest wielka.

    Mniej wiecej jak miedzy wypasionym Tico a Merolem w rednim standardzie ;)