  • Data: 2012-02-28 00:38:24
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2012 01:34, Tom01 pisze:
    > Chyba niedokładnie Pan czytał mój post. Na pececiku stawiamy Foobara +
    > wtyczka zdalnego sterowania. Reszta obsługi jest ze smartphone'a.
    > Łącznie z głośnością. Wtyczka Foobara udaje bibliotekę iTunes. Robi to
    > bardzo ładnie, płynnie, obsługa jest bajecznie prosta. Nie ma żadnego
    > porównania z pilotem Squeezeboxa.

    Aha, a radio internetowe rozwiązujemy przez instalacje samego iTunes.
    Jeśli oba programy ustawimy w autostarcie, smartphone wówczas ma do
    dyspozycji dwie biblioteki. Wystarczy wybrać druga bibliotekę i jest
    radio. Oczywiście iTunes może robić za odtwarzacz wielofunkcyjny, ale
    Foobar obsługuje więcej formatów i generalnie jako specjalizowany player
    muzyczny oferuje większe możliwości i lepszą jakość.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!