  • Data: 2012-02-28 00:34:12
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2012 20:57, BartekK pisze:
    > Ok, ale jak rozwiązesz prosto i ładnie wybór plików muzycznych z
    > bibloteki lokalnej, albo radia internetowego?
    > Budowanie zestawu typu nettop+wyświetlacz mały (LCD graficzny na USB,
    > lub wręcz VGA 5-7") + dorabianie sterowania pilotem + dorabianie softu
    > do odtwarzania ... jest do zrobienia, ale po co tworzyć coś, co może
    > robić jedno proste małe urządzonko z gotowym ładnym i user-friendly
    > interfejsem, który jest funkcjonalny do tego do czego jest stworzony, i
    > nic ponad to.

    Chyba niedokładnie Pan czytał mój post. Na pececiku stawiamy Foobara +
    wtyczka zdalnego sterowania. Reszta obsługi jest ze smartphone'a.
    Łącznie z głośnością. Wtyczka Foobara udaje bibliotekę iTunes. Robi to
    bardzo ładnie, płynnie, obsługa jest bajecznie prosta. Nie ma żadnego
    porównania z pilotem Squeezeboxa.

    > Głośniki i tak podłączam przeważnie po spdif optycznym/elektrycznym
    > (logitech g-5500) więc jakość zbytnio mnie nie wzrusza, przetwarzanie
    > C/A i tak odbywa się w głośnikach.

    He, he... ale ja mówiłem o NAPRAWDĘ wysokiej jakości muzyce. Sieciowe
    grajki i komputerowe głośniki nawet najlepsze, to nadal jest masówka.
    Jak pisałem, jeśli takie coś komuś wystarcza, nie ma sensu komplikować
    sobie życia. Jeśli jednak nie, opisany przeze mnie sposób to najprostsza
    i najtańsza możliwość zapewnienia jakości.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!