  • Data: 2009-09-16 11:56:42
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:6ef45d05-c56b-4ddf-b5c3-cc536c59d98b@o13g2000vb
    l.googlegroups.com...

    > A Ty na rowerze jezdzisz w kasku? :)

    nie, cale zycie jezdzilem na rowerze bez kasku i ochraniacy, nie raz
    zaliczylem glebe i zyje, wiem ze kiedys moze zdarzyc sie cos takiego co
    zakloci ta dobra passe, ale znasz powiedzenie o cegle w drewnianym kosciele

    co do kolesia, mogla to byc chwilowa przejadzka, itd, chodzi mi tylko o to,
    aby tak latwo na podstawie jakiegos tam tekstu nie oceniac ludzi, bo moze
    byc dokladnie na odrot