  • Data: 2009-09-16 13:24:29
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "Budyn" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:h8qdlb$a29$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    ?AID=/20090916/PODLASKA/212560607

    > O kurwa. Ales ty g?upi.

    Glupi, nie glupi. Mlodych trzeba uczulac. U nas w podobnej sytuacji w
    niedziele zginal motocyklista. Zostal po nim kask i biale adidaski.
    Tez taki mlody.

    Dla mnie problem jest inny. Z punktu widzenia prawa samochód wymuszajacy
    pierszenstwo , wyjezdzajacy z bocznej uliczki jest sprawca wypadku. A
    poniewaz zginal czlowiek bedzie solidna kara.
    A tak naprawde ten motocyklista zapier...acy po miescie jest co najmniej
    wspólwinny wypadku... Nie mów drutek ze darwinizm tu nie dziala.

    b.