  • Data: 2009-09-16 11:03:17
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ciekawe czy dobrze poskladal

    > no niestety, taki kraj...

    Gdzie w szpitalu po kilku/nastu dniach usłyszy "Hmmm skończyła sie panu
    polisa". Niech jeżdzi bez.
    Mimo rosnącego socjalizmu sa tam ciągłe sygnały 'odpowiadasz za siebie'.
    Inny ustrój, inne prawo, inne tradycje.

    Tu tego typu 'serwis' jest ciągle na koszt podatnika. Swoją droga nie
    mam wiedzy, jak ojczyżnie wolności wygląda (pod względem finansowym) the
    last service delikwenta.