  • 1. Data: 2009-09-16 09:45:51
    Temat: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090916/PODLASKA/212560607

    brawo dla debila! Nie mowie, ze z wlasnej winy zginal - w koncu jakas
    babka skrecala na posesje wiec prawdopodobnie zajechala mu droge, ale
    coz, z opisu wynika, ze koles zapie*dalal - bo mu sie spieszylo - na
    cmentarz wlasnie.

    Pisze to jedynie ku przestrodze takim, ktorym taki styl jazdy
    imponuje. Choc moze sie okazac, ze takich szukac na forumach portali
    WWW, a nie na forum prm :)

  • 2. Data: 2009-09-16 10:09:33
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Pisze to jedynie ku przestrodze takim, ktorym taki styl jazdy
    > imponuje. Choc moze sie okazac, ze takich szukac na forumach portali

    O kurwa. Ales ty g?upi.

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Z?oty Felkowski Braincap'07

  • 3. Data: 2009-09-16 10:15:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Zgaduje, ze chodzi Ci o to, ze drwie ze smierci kolesia, nie probujac
    > nawet pomyslec jak musi sie czuc jego rodzina?

    to tez

    > Czy z jakiego
    > powodu? :)

    choc chodzi glownie o to, ze to ze koles nie mial kasku, a motor robil
    zzzzzzziuuuuuuu nie swiadczy o jego oczywistej winie, a ni o tym ze lecial
    bez kozery 150

    jak na taka predkosc i spotkanie z autem, to to moto calkiem dobrze wyglada,
    a pozatym jazda bez kasku z predkoscia powyzej 100, jest mocno utrudniona,
    chocby z powodu zalewajacych oczy lez, ktore kapia ci za uszami

  • 4. Data: 2009-09-16 10:16:37
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 16 Sep, 11:09, Drutek <d...@w...pl> wrote:

    e?AID=/20090916/PO...

    > O kurwa. Ales ty g?upi.

    Zgaduje, ze chodzi Ci o to, ze drwie ze smierci kolesia, nie probujac
    nawet pomyslec jak musi sie czuc jego rodzina? Czy z jakiego
    powodu? :)

  • 5. Data: 2009-09-16 10:28:55
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 16 Sep, 11:15, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > a pozatym jazda bez kasku z predkoscia powyzej 100, jest mocno utrudniona,
    > chocby z powodu zalewajacych oczy lez, ktore kapia ci za uszami

    Wszystko sie zgadza, tez na to wpadlem. Ale mogl miec okulary
    przeciwsloneczne, chociaz masz racje - moto calkiem niezle wyglada jak
    na to, ze wlasnie wjechalo w samochod. Zrozumialem z artykulu, ze
    motocykl mogl chwilowo zrobic 150 kmh, a nie, ze tyle mial na budziku
    w momencie kraksy. Jak najbardziej nie obwiniam go o spowodowanie
    wypadku. Uwazam jedynie, ze byl mega-debilem jadac bez kasku, 150, 60,
    czy nawet 30 na godzine.

  • 6. Data: 2009-09-16 10:32:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...

    > czy nawet 30 na godzine.

    na rowerze tez w kasku jezdzisz?

  • 7. Data: 2009-09-16 10:42:53
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    wiadomoscinews:b7f907d1-2ed9-4aab-9b9e-17f55e626d80@
    m11g2000vbl.googlegroups.com...

    > na rowerze tez w kasku jezdzisz?

    Tak. Pomimo pogldau przedstawianego przez rozne osoby, ze przy upadku
    pod odpowiednim katem kask tylko pogorszy sprawe, gdyz zadziala jak
    dzwignia i zlamie szyje.

    W moim przypadku przy okolo 40 kmh na rowerze zajechano mi droge i o
    ile dobrze sobie odtworzylem co sie pozniej dzialo, to przyjebalem
    samym srodkiem czaski (w kasku) w slupek samochodu. Chwile wczesniej
    zdazylem wcisnac klamki, wiec mozna zalozyc, ze wyhamowalem do 35kmh

    A Ty na rowerze jezdzisz w kasku? :)

  • 8. Data: 2009-09-16 10:44:46
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > na rowerze tez w kasku jezdzisz?

    To moze jeszcze sprecyzuje - jesli koles jechal bez kasku ale byl na
    tyle dorosly, zeby uczciwie przed soba samym przyznac, ze moze juz z
    tej przejazdzki nie wrocic, to okej, debilem nie byl, moze po prostu
    lubil ryzyko. Ale zalozylem ze tak nie myslal, chociaz zadnych
    przeslanek ku temu nie mam :)

    Marcepan

  • 9. Data: 2009-09-16 10:44:51
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > Uwazam jedynie, ze byl mega-debilem jadac bez kasku, 150, 60,
    > czy nawet 30 na godzine.

    Acha, a moze wlasnie przed chwila skonczyl skladac moto i chcial je
    sprawdzic na drodze przed domem?
    BTW w kilku stanach US chyba tez mozna jezdzic bez kasku. Same debile tam
    sa, nie?

  • 10. Data: 2009-09-16 10:49:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekZX9R napisał(a):

    > Acha, a moze wlasnie przed chwila skonczyl skladac moto i chcial je
    > sprawdzic na drodze przed domem?

    ciekawe czy dobrze poskladal

    > BTW w kilku stanach US chyba tez mozna jezdzic bez kasku. Same debile tam
    > sa, nie?

    no niestety, taki kraj...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'