  • Data: 2009-09-16 13:20:41
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Takie pier..... jak na spedzie owiec.
    Sam jezdze motocyklem , ale nie mam zamiaru stawac' w obronie takiego
    idioty. A wszyscy jak na sp;dzie owiec , bo "slepa pani w puszce zabila
    spokojnego motocykliste;"
    powiem tak gówno prawda, bardzo dobrze , z.e taki kretyn zajebal ,
    szkoda , z.e tragicznie.
    Ale lepiej on sam niz. ktos z nim. A co byss napisal jeden z drugim
    jakby przypieprzy? tym motocyklem w twoje dziecko, zone; , meza ???
    Zaraz pewnie bedziecie mnie linczowac ale popieram franka....cos'tam.
    Poparl bym go mocniej gdyby mial odwage sie; podpisac.

    Zreszta; proponuje; jeszcze raz przeczytac fragment

    "Kieruja;ca oplem 33-letnia kobieta nie zauwazyla nieoswietlonej hondy i
    skrecila z drogi na posesje;. Motocyklista nie zdolal zahamowac i
    wjechal w samochód.Sila uderzenia byla tak duza, z.e auto staranowalo
    nadjezdzajaca; mazde."

    Moto nieoswietlone , kierownik bez kasku i przyp.... tak , ze az.
    "staranowalo nadjezldzlajalcal mazdel."

    Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w
    obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo
    sami tak latacie.

    --
    Sysek