  • Data: 2010-10-14 12:38:53
    Temat: Re: Seicento - wezyki elestyczne do hamulca
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik e^x/dx napisał:

    > Wymień. Nigdy nie wiadomo, zwłaszcza w fiatach.
    > Jak mi takie coś pękło w Uno, to przestały działać
    > hamulce a pedał położył się na podłodze.
    > Od tego czasu włoskie produkty przemysłu motoryzacyjnego
    > są u mnie przegrane na starcie.
    A ile mialy te przewody hamulcowe przejechanych km oraz jak byly stare, pomijam juz
    stan Twojego
    auta gdyz to od wieku niezalezy a od wlasciciela/kierowcy. Zanam auta co maja pod 20
    lat i sa jak
    igla a znam tez wlasciciela firmowej Octavi ktora po nieco ponad 2 latach wyglada jak
    wrak i nie
    mowie tu o wnetrzu tylko ale o silniku, zawieszeniu itp.
    ps. a co ma marka auta do konkretnego podzespolu nawet jesli na niej jest nadruk
    firmowy, myslisz ze
    kazda marka produkuje wlasne srubki, kabelki, kapselki, itp.?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde