  • Data: 2010-10-14 13:02:27
    Temat: Re: Seicento - wezyki elestyczne do hamulca
    Od: juhass <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-14 12:56, e^x/dx pisze:
    <ciach>

    > Jedyny problem, to konstrukcja tego auta, a raczej pompy hamulcowej.
    > Pech chciał, że w tym modelu pompa miała jakiś problem fabryczny
    > i nie działała tak jak powinna. Podobno nie tylko z moim samochodem
    > były takie hece. Mieli to gdzieś zgłosić, ale nie wiem, jaki w końcu
    > nadali bieg sprawie.

    To chyba większość producentów ma ten sam problem.
    Znajomemu w Focusie też strzelił wężyk i też stracił kompletnie hamulce.
    Udało się zatrzymać ręcznym, na szczęście jechał powoli i w terenie mało
    uczęszczanym. W każdym razie był mocno zszokowany kompletnym brakiem
    hamulca zasadniczego- mechanik się nawet nie zdziwił i wytłumaczył mu
    dlaczego tak to działa i dlaczego ten cały układ dwuobwodowy tak się
    zachowuje. Miało to związek z dwusekcyjnością pompy chyba, ale
    szczegółów nie pomnę.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass