    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sedan czy kombi?
    Date: Wed, 15 Sep 2010 15:38:48 +0200

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    news:i6q7lc$2is4$1@news2.ipartners.pl... >>> Do wymienianych wczesniej zalet
    sedana dodam lepsza widocznosc do tylu w

    O starmodne modele z niskim bagaznikiem teraz raczej trudno. Chyba, ze mowa
    o Granadzie ;-P

    > Wlasnie to, ze jest bardziej odsuneta przeszkadza.
    > http://img844.imageshack.us/img844/7692/sedankombi.j
    pg

    Strona mi sie nie otwiera.

    > Kombi u góry, sedan na dole.
    > Po lewej katy widzenia w poziomie przez tylna szybe, po prawej
    > schematycznie jak to widac z wnetrza przy cofaniu.

    Jakie maja znaczenie katy widzenia w poziomie przy cofaniu? No, chyba, ze
    ktos cofa odwracajac sie, ale to wtedy w kombiaku widzisz przez tylne boczne
    szyby.
    Natomiast ocena odleglosci, zwlaszcza jesli parkuje w dziurze miedzy
    samochodami, przed maska innego auta, jest duzo latwiejsza w kombi. Jak
    parkuje swoim sedanem (Vectra C), widze swoja tylna szybe i zwykle tylko
    przednia szybe samochodu, przed ktorym parkuje, wiec ciezko wyczuc, czy
    miedzy zderzakami jest jeszcze 30 cm, czy 5. Za to jak parkuje kombi mojej
    zony (Nubira kombi), to to widze szybe (ktora jest tylko 10-15 cm od brzegu
    zderzaka) i maske samochodu z tylu (bo dolna krawedz tylnej szyby jest duzo
    nizej), wiec moge dojechac "na zyletke" bez dotkniecia zderzakow. W moim
    jade na wyczucie, albo na sluch ;-)

    > I dokladnie odpowiada to moim odczuciom. Oczywiscie, co kto lubi...

    Raczej - jakimi samochodami sie jezdzilo...

    --
    Axel