    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Seba leciał 314km/h
    Date: Mon, 23 Oct 2023 22:48:29 +0200
    <uh2vg5$f39$5$Robert_W@news.chmurka.net> <uh2vt9$2d19b$1@dont-email.me>
    <uh30b0$f39$6$Robert_W@news.chmurka.net> <uh32e3$2dia3$1@dont-email.me>
    <efkzhggsoy91$.16m16qyvm28c0.dlg@40tude.net>
    <uh5mrm$342ii$2@dont-email.me> <uh602n$2i58b$2@news.icm.edu.pl>
    <uh608d$36m1o$1@dont-email.me> <uh60ln$2i58b$4@news.icm.edu.pl>
    <uh60v4$36m1o$3@dont-email.me>
    <1b9zks9yccxab$.1pncp814yac6k.dlg@40tude.net>
    <uh662f$3861t$1@dont-email.me> <uh6l0p$1kk8i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    On 23/10/2023 22:26, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Miszczu. Wałkujesz temat kilka dni.

    Ja?

    > Dla mnie proste gdzie mam wyrobioną
    > już funkcję/zespół "3sek" (zespół trzech sekund) od lat. Co to jest? To
    > prosta reakcja na stan na drodze. Jeśli włączam się do ruchu, zmieniam
    > pas, wyprzedzam, cokolwiek co łączy się z manewrem to już dawno
    > wyliczyłem średnią. Są to 3 sekundy. 21,22,23 (tak się liczy w
    > "myślach") Chcę zmienić pas, patrzę w lusterka, oceniam, patrzę przed
    > siebie. 3 sekundy...nie widzę zagrożenia, jadę/robię. Zawsze działa bez
    > kuchy.

    Czyli masz zasade nie uwzglęniającą sytaucji na drodze? Stosujesz tą
    idiotryczną zasadę również jak manewrujesz na parkingu? Łomatko.

    Po prostu używaj zdrowego rozsądku. Liczenie do niczego nie jest
    potrzebne. Mi nie było przez dziesiątki lat poruszania się po drodze.

    > Cokolwiek zrobię i tak mi zajebie, chyba że szczęśliwie wybierze inny
    > tor lotu. W żadnym przypadku nie czuję "winy" bo realizuję swój manewr,
    > który w każdych warunkach jest bezpieczny ale nie przewiduje lotu
    > nurkującego myśliwca na autostradzie.

    "io" już dawno by Ci obił mordę za zajmowanie lewego pasa, który
    ewidentnie jest tylko dla miszczuf w audicach.

    > Jak dla mnie, to luka prawna w przepisach. Powinno być tak jak z
    > pijanym. Piłeś-jesteś winny. Jechałeś za szybko/dozwolona-jesteś winny.
    > Nie ma sensu tego mielić dalej...bo konsensusu tutaj nie znajdziesz.

    Milelenie nie polega na szukaniu prawdy, tylko rozgniataniu karaluchów.
    Zawsze, przy takich akcjach, zlatują się jak muchy do gówna, starając
    się rozcieńczać odpowiedzialność. Rozgniatanie tego śmiecia jest
    obywatelskim obowiązkiem każdego dyplomowanego usenetowca.