  • Data: 2023-10-24 14:19:12
    Temat: Re: Seba leciał 314km/h
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2023 o 11:56, J.F pisze:
    [...]
    > czesto. Ale to znaczy, ze ktos sie zagapił i czegos nie zauważył, a
    > nie, ze trzeba 3s odczekac.

    Źle to odbierasz. Przykład: ruszam z podporządkowanej ale widzę że z
    prawej i z lewej mam pojazdy. Wyliczam je na 5 sekund dojazdu do mnie i
    mając 3 sekundy (bo tyle to trwa) wyjeżdżam bezpiecznie nie powodując
    zagrożenia. Podobnie ze zmianą pasa czy wyprzedzaniem.

    > Chyba nie. Za to lusterka sferyczne mają duzo.

    No to sobie trzeba łeb przeprogramować. Mam sferycznie i nie narzekam i
    nie trąbią. Nie jestem też krótkowidzem. Jeździłem kilka razy z
    krótkowidzem i więcej nie chcę. Oni często nie widzą dalej niż 200m.

    > Ja bym w ogole napisał, ze czlowiek niedostosowany do oceny takich
    > predkosci w takich odległosciach.

    Bo sądzisz po sobie a wiem, że jesteś krótkowidzem. Po prostu musiałbyś
    mieć 'inne spojrzenie' żebyś to zrozumiał.

    > Nawyk spoglądania w lusterko sie przydaje.
    > Żeby miec ogólną ocene sytuacji z tyłu, a nie potem zdiwienie, ze był
    > w martwym polu.

    Pisałem wyżej, że nie widzisz dalej/wyraźnie/średnia niż 200m. Czyli
    jeśli ktoś dogania Cię ze 170km/h to masz bardzo małą szansę na reakcję
    kiedy go zobaczysz a sekundę później już go masz na dupie.

    > Zalezy w jakiej odleglosci zmienisz ten pas, ale owszem - przy
    > nadwyżce 170, to przydałoby sie ze 200m.
    >
    > Ale jak on bedzie dalej - zauwazysz w te 3s, ze on tak szybko sie
    > zbliza?

    No to sobie policz w jakim czasie zrobi 200m przy 300km/h.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>