  • Data: 2013-01-20 19:20:21
    Temat: Re: Sciemy producentow
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-19 12:15, Borys Pogoreło pisze:

    > Sprawdź jak regularnie UOKiK wali kary za reklamy wprowadzające w błąd.

    Ja rozumiem, że policja łapie 10% złodziei bo oni raczej się ukrywają i
    starają nie zostawiać śladów, ale jeśli UOKiK karze 10% kłamliwych
    reklam emitowanych dwadzieścia razy dziennie, tego nie rozumiem. Myślę
    że pod paragraf przy odrobinie chęci można by podciągnąć co druga
    reklamę telezakupów czy usług bankowych.