  • 31. Data: 2009-03-18 17:34:49
    Temat: Re: SanDisk Extreme III SDHC
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:gpr2kv$igq$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    > wiadomości news:gpp6sf$pb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ale ja mam tą starszą 20MB/s,
    > myślałem, że do nowych też dają odpowiedni czytnik.
    > Ale spróbuję pomierzyc jakie ma mój zestaw parametry.

    Ok na mojej ten atto wykazuje zapis 14,135MB/s a odczyt 18,641MB/s

    JD

  • 32. Data: 2009-03-18 23:34:06
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    JD wrote:

    > Ale ja mam tą starszą 20MB/s,
    > myślałem, że do nowych też dają odpowiedni czytnik.
    > Ale spróbuję pomierzyc jakie ma mój zestaw parametry.

    Eeee 20MB/s to mozna bez łachy ;-) Myslałem, że Sandisk daje czytniki SD(HC)
    wyciagajace 30MB/s - to byloby cos ciekawego, niedostepnego u konkurencji.
    Kupowanie karty Sandisk SDHC Extreme III 30MB/s to jakaś paranoja jesli ani
    czytnik, ani aparat ani nic innego nie wydoli wiecej niz 20MB/s (zwlaszcza,
    że Ultra II za 30% ceny wyciaga niemalże te wspomniane 20MB/s).

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 33. Data: 2009-03-18 23:34:43
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    JD wrote:

    > Ok na mojej ten atto wykazuje zapis 14,135MB/s a odczyt 18,641MB/s

    Na dołączonym czytniku i sa to wartosci maksymalne?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 34. Data: 2009-03-19 01:42:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gps0gs$noe$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    > Eeee 20MB/s to mozna bez łachy ;-) Myslałem, że Sandisk daje czytniki SD(HC)
    > wyciagajace 30MB/s - to byloby cos ciekawego, niedostepnego u konkurencji.

    E, dopiero wprowdzili te nowe 30MB/s karty...
    Licze na to, ze po wakacjach beda dolaczali odpowiednie czytniki...

    > (zwlaszcza,
    > że Ultra II za 30% ceny wyciaga niemalże te wspomniane 20MB/s).
    A tego tez nie rozumiem. Czym w zasadzie sie rozni Ultra II od 'starego'
    Extreme III?
    A Extreme IV?

    TA

  • 35. Data: 2009-03-19 12:19:10
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:gps0i7$nqk$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Na dołączonym czytniku i sa to wartosci maksymalne?

    Tak, benchmark uruchomiony z fabrycznymi ustawieniami
    Wykonał dwa pomiary prawie identyczne.

    JD

  • 36. Data: 2009-03-19 17:59:52
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    > wiadomości news:gps0i7$nqk$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tak, benchmark uruchomiony z fabrycznymi ustawieniami

    Mała korekta, coś chyba wczoraj przestawiłem w teście,
    dziś powtórzyłem i maximum jest 17,119 zapis i 19,078 odczyt
    a pomiary zrobił krokowo x2 od 0,5kB do 8192kB.

    JD

  • 37. Data: 2009-03-19 19:25:05
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Licze na to, ze po wakacjach beda dolaczali odpowiednie czytniki...

    > A tego tez nie rozumiem. Czym w zasadzie sie rozni Ultra II od

    W SD(HC) nie ma Extreme IV ;-) Stare Ultry II byly class 4, nowe sa class 2
    pomimo ze maja gwarantowane 16MB/s (czyli blisko 3x lepiej niz class 6),
    wyciagaja ~18MB/s (czyli rowno 3x class 6) ;-) Extreme III maja 30MB/s tylko
    nie wiadomo jak to uzyskac :D

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 38. Data: 2009-04-16 14:38:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "2late" gpel34$hjr$...@i...gazeta.pl

    Ja tej ekstremalności już raczej nigdy nie kupię.
    Na początku lipca ubroku kupiłem C 450 D i kartę (wraz z czytnikiem)
    z której do dzisiaj posypały się drzazgi, której dziś notebook nie widzi,
    z którą mam kłopoty... Na wystawie przedstawiciel SanDiska stwierdził, że to
    jakiś odosobniony przypadek. A przedstawiciel konkurencji (nie mam karty pod
    ręką, wiec napiszę później, kim jest ów przedstawiciel) dał mi za free swoją
    kartę o pojemności 8 GB. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2009-10-12 20:44:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    T...@n...onet.pl

    > No wlasnie nie. W praktyce firewire jest szybsze od USB 2.0.

    USB jest poronionym pomysłem w stosunku do FW i SATAnizmu, ale
    (jak zwykle w M$, a USB jest chyba pomysłem M$) gorsze zwycięża.

    USB obciąża CPU mocniej niż FW obciąża CPU.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2009-10-12 21:16:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hb04eq$enh$1@inews.gazeta.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > T...@n...onet.pl

    > USB jest poronionym pomysłem w stosunku do FW i SATAnizmu, ale
    > (jak zwykle w M$, a USB jest chyba pomysłem M$) gorsze zwycięża.

    E, zaraz M$.
    To znaczy: nie tylko M$.
    Zreszta - USB zostalo spopularyzowane przez Apple (iMac).
    Tylko, ze do podlaczania klawiatury i myszki jak najbardziej sie nadaje.

    TA