  • 21. Data: 2009-03-15 21:00:57
    Temat: Re: SanDisk Extreme III SDHC
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    akara0 wrote:
    > Użytkownik "HALF&HALF" napisał

    > bawić nie bawił, ale teoretycznie USB 2.0 powinno być ciut szybsze od
    > IEEE1394 (480 vs 400 Mbps)

    Mozesz pomarzyc sobie ;-) USB wyciagra realnie ~35MB/s czyli ~280Mbps. FW
    osiaga realnie prawie tyle co w specyfikacji.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 22. Data: 2009-03-15 21:37:51
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-15 22:00:57 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> said:

    > Mozesz pomarzyc sobie ;-) USB wyciagra realnie ~35MB/s czyli ~280Mbps.
    > FW osiaga realnie prawie tyle co w specyfikacji.

    Mało tego.
    Działa stabilnie. Gdy USB potrafi zamarznąć na dłuższe chwile.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-03-15 21:45:08
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-15 20:47:07 +0100, 2late <d...@w...pl> said:

    > Kable mam ale to moje firewire w laptopie jest jakos ograniczone tylko
    > do multimediow typu kamera lub cos w tym rodzaju.
    > A najlepiej to ilustruje ten obrazek, dwa rozne gniazdka:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Wtyczki_FireWire.j
    pg
    To nic nie znaczy. Znaczy inne gniazda nic nie znaczą. Jeżeli dysk nie
    chodzi po FW, to winny jest interfejs w kompie, a nie jego gniazdo.
    Często obudowy dysków 2,5 in mają to małe.

    > No bo ja pisze o dysku twardym zewnetrznym ktory ma kilka interface'ow:
    > USB2, Firewire 400, Firewire 800, i eSATA. eSATA jest najszybszy wiec z
    > tego korzystam i nie zawracam sobie glowy firewire.
    A to się nie dziwię. Tak właśnie być powinno.

  • 24. Data: 2009-03-15 23:01:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpjlvj$l6c$1@inews.gazeta.pl>, 2late <d...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    > multimediow typu kamera lub cos w tym rodzaju.
    > A najlepiej to ilustruje ten obrazek, dwa rozne gniazdka:

    A nie ma kabli z jednego na drugi?

    W kazdym razie ta mniejsza wtyczka, to chyba nie jest prawdziwe
    Firewire, tylko iLink od Sony i ma tylko 4 zylki zamiast 6. Czyli nie ma
    tych dwoch na zasilanie urzadzenia.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Firewire

    TA

  • 25. Data: 2009-03-16 07:54:47
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:gph84g$je8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Arkadiusz Stopa wrote:
    >
    > Zeby uzyskac 30MB/s z Sandiska Ultra III trzeba uzywać specjalnego
    > czytnika wspierajacego transfery z kart SD(HC) szybsze niz wspomniane
    > 20-21MB/s - tylko gdzie taki czytnik kupic?

    Sandisk Extreme III, którego kupiłem miał czytnik w komplecie z kartą :)
    ale może nie do wszystkich go dają (spora rozpiętość cenowa).

    JD

  • 26. Data: 2009-03-16 12:34:28
    Od: "Patryk P. Nowak" <p...@w...pl>

    JD pisze:

> [...]
    >

    > Sandisk Extreme III, którego kupiłem miał czytnik w komplecie z kartą :)
    > ale może nie do wszystkich go dają (spora rozpiętość cenowa).

    Coś mi się zdaje że dawali i przestali, bo jakoś z ofert obserwowanych
    przeze mnie sprzedawców poznikały. Szkoda.

    Pozdrawiam -

    P.

    Patryk P. Nowak
    "...You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
    e-mail: p...@w...pl http://www.ue.eti.pg.gda.pl/~patrykp/
    Poglady wyglaszane przez autora nie zawsze sa zgodne z pogladami autora.

  • 27. Data: 2009-03-16 13:12:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gplh0h$87d$1@news.task.gda.pl>,
    "Patryk P. Nowak" <p...@w...pl> wrote:

    > Coś mi się zdaje że dawali i przestali, bo jakoś z ofert obserwowanych
    > przeze mnie sprzedawców poznikały. Szkoda.

    Dawali z kartami Sandisk Extreme III 20MB/s. Teraz sa w sprzedazy
    Sandisk Extreme III 30MB/s. Pewnie za jakis czas tez beda dodawac...

    TA

  • 28. Data: 2009-03-16 14:41:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Mar 2009, JA wrote:

    pg
    > To nic nie znaczy. Znaczy inne gniazda nic nie znaczą. Jeżeli dysk nie chodzi
    > po FW, to winny jest interfejs w kompie, a nie jego gniazdo.

    Ale to właśnie jest odrębny standard.
    Mechaniczny i elektryczny.
    Różniący się od FireWire w zakresie dostępnych sygnałów jedynie brakiem
    zasilania... a urządzenie firewire też lepiej działa, jak ma prąd ;)
    (o ile nie ma własnego zasilania).

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2009-03-17 21:57:16
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    JD wrote:
> [...]
    >

    > Sandisk Extreme III, którego kupiłem miał czytnik w komplecie z kartą
    > :) ale może nie do wszystkich go dają (spora rozpiętość cenowa).

    A ile toto w zestawie wyciaga? Mozesz puscic ATTO Disk Bechmark na tym?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 30. Data: 2009-03-18 14:59:11
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:gpp6sf$pb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A ile toto w zestawie wyciaga? Mozesz puscic ATTO Disk Bechmark na tym?

    Ale ja mam tą starszą 20MB/s,
    myślałem, że do nowych też dają odpowiedni czytnik.
    Ale spróbuję pomierzyc jakie ma mój zestaw parametry.

    JD