  • Data: 2011-08-11 19:52:45
    Temat: Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.
    Od: "VSS" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:j209m6$feu$...@n...onet.pl,
    Rafał Łukawski <r...@l...pl> nastukał:

    > bzdura, uzytkownik ma prawo sprawdzic kompatybilnosc sprzetu tak jakby
    > to robil w sklepie.

    a gdzie to jest napisane?? kupując w sklepie sprzedawca nie ma żadnego
    obowiązku przyjąc towaru z powrotem, kupujesz na własna odpowiedzialność.

    >Opakowanie elektrostatyczne nie ma charakteru
    > ozdobnego.

    ale ma oznaczać, ze zostało zapakowane przez producenta i jest niejako
    gwarancją, ze dysk nie został naruszony przed sprzedażą

    >Niezaleznie od tego zawsze mozna sie upewnic przed zakupem,
    > aby uniknac pozniejszych przepychanek.

    można się dogadać ze sprzedawcą ale obowiązku przyjęcia zwrotu nie ma

    > Ja przyjmuje zwroty bez problemu /chyba, ze ktos porysowal dysk,
    > pracowal na nim pare dni (smart), wtedy albo odmowa zwrotu albo
    > uzganiamy warunki zwrotu, bo towar jest juz 'zmieniony'/

    to, że Ty przyjmujesz, nie znaczy, że inni też tak będą robić. ja nie
    ukrywam, że mechanicznych rzeczy typu dysk twardy bym nie przyjął. zresztą
    kompatybilność zawsze można sprzedzić w sklepie. przychodzisz z kompem i
    testujesz.

    --
    VSS