  • Data: 2011-09-04 19:17:07
    Temat: Re: Samsung NX200 - 20 Mpix, wymienne obiektywy
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-04 11:21, Janko Muzykant pisze:

    > I ja dobrze wspominam pracę ''na brzucha'', typową zresztą dla
    > dwuobiektywowych lustrzanek i od niedawna posiadam w olku (niestety dość
    > to drogie). Szkoda, że reszta nie uczyniła sobie łącza do takich różnych
    > wizjerów i innych zabawek, bo pomysł jest fajny - jak potrzeba małego
    > aparatu, pracujemy bez wizjera, jak potrzeba wygody - podłączamy wizjer,
    > wygodniejszy od wbudowanych, bo ruchomy.
    > O ile pamiętam, ruchome wizjery były na rynku kilka lat temu, chyba w
    > minoltach. Ale potem to porzucono, co o tyle jest dziwne, że w kamerach
    > wideo to raczej standard.

    Zgadza się - ostatnim modelem z ruchomym wizjerem - zresztą o świetnej
    rozdzielczości prawie 1 Mpix - była wypuszczona na rynek w 2004r
    Konica-Minolta A2. Wielka szkoda ze konstrukcja ta - wyróżniająca się
    pod wieloma względami - nie była już później rozwijana (A200 nie uważam
    za rozwinięcie, gdyż pod wieloma względami był to krok wstecz).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)