  • Data: 2011-09-04 20:54:07
    Temat: Re: Samsung NX200 - 20 Mpix, wymienne obiektywy
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 12:29:54 -0700 (PDT), Anonymouse napisał(a):

> [...]
    występuje że tak powiem w mocno ograniczonym zakresie.

    > Widziałeś zdjęcia z 20mm1.7 Panasonika lub 30mm/2.0 Samsunga, czy też
    > piszesz tak bo Ci się tak wydaje?

    pisze bo używam z G1 50/1.4, 50/3.5, 28/2.0 (canon fd)
    a jak wygladają fotki z 20 1.7 też wiem i IMO jakiś wypas to nie jest - to
    jest w mej opini dobry obiektyw do zdjęć w trudnych warunkach ale do
    "plastycznego wykorzystania nieostrości" słabo sie nadaje - ze wzgledu na
    relatywnie dużą głębie ostrości.
    Aczkolwiek voigtlander nokton był by już satysfakcjonujący :D

    > Po pierwsze to do bezlustrowców są jasne szkła.
    > Po drugie używanie manuali np. na NEXach jest bezproblemowe.
    > Po trzecie też to piszesz z własnego doświadczenia?

    z doświadczenia bo usiłowałem korzystać z w.w. obiektywów w tym trybie.
    Owszem da sie, ale trafic w cokolwiek co sie choć minimalnie rusza to już
    jest naprawde sztuka.

    Dlatego właśnie uważam iż w bezlusterkowacach dobry evf to podstawa.
    A jesli do tego dodać jakiś system wspomagający jak w nex'ach to w zasadzie
    AF jest IMHO zbędny :D