  • Data: 2011-09-05 08:09:36
    Temat: Re: Samsung NX200 - 20 Mpix, wymienne obiektywy
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-04 01:20, qrt pisze:
    [...]
    > To iż dla ciebie 2000 jest kupa kasy Jest zasadniczo tylko twoim problemem

    Jak za sprzęt o takich możliwościach to jest bardzo dużo.

    > Nikt. Ale argumentowanie na temat wielkości matrycy bezpośrednio się
    > odnosi do jej osiągów, czyli szumów, czułości, zakresu tonalnego,
    > dynamiki ect.

    Znaczy się, można rozmawiać tylko o obudowach, bo tak? A paski też
    możemy porównywać, czy to tez zmierza w kierunku "tabelek"

    > innymi słowy do cech mierzalnych i obiektywnie porównywalnych.
    > Choćby w tabelce.

    Zrobiłeś kiedyś jakieś zdjęcie? Może być nawet widoczek telefonem
    komórkowym podczas wakacji z rodzicami nad morzem?

    > Odnoszę
    >
    > A ja odnoszę wrażenie iż jesteś idiotą.

    A ja zawsze sobie ceniłem "rozmowę" z dziećmi neostrady.

    A.