    From: "qrt" <n...@m...maila>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Samsung NX200 - 20 Mpix, wymienne obiektywy
    Date: Sun, 04 Sep 2011 01:20:27 +0200

    Arek<a...@a...pl> wrote:
    > W dniu 2011-09-02 11:33, ...::QRT::... pisze:
    > [...]
    > To fakt od pewnych zmartwień na pewno uwalnia, np. problem bokehu na
    > pewno znika. Na takiej matrycy to zjawisko nie występuje. Od czego
    > jeszcze może uwolnić? Pewnie od problemów z AF, bo przy takiej matrycy i
    > obiektywie ostre jest zawsze wszystko. Do tego szpanerska obudowa i jest
    > git.

    > Owszem jest. Niezależnie mx10 jest fajną małpką, zależnie zwykłym
    > gadżetem za spore pieniądze, jedyne co tą kwotę tłumaczy to retro obudowa.

    Tak? To może wyjaśnisz na ten przykład łaskawie co tłumaczyło początkowa cenę xz1? Bo
    obudowa to raczej nie była.

    > Normalne, każdy ma własny gust, jednym wystarczy iPhone, innym najtańsza
    > małpka, a ktoś inny zapłaci kupę kasy ze designerski wygląd

    To iż dla ciebie 2000 jest kupa kasy
    Jest zasadniczo tylko twoim problemem

    > Gdzie w tym wątku ktoś pisał o tabelkach czy wykresach.

    Nikt. Ale argumentowanie na temat wielkości matrycy bezpośrednio się odnosi do jej
    osiągów, czyli szumów, czułości, zakresu tonalnego, dynamiki ect.
    innymi słowy do cech mierzalnych i obiektywnie porównywalnych.
    Choćby w tabelce.

    Odnoszę
    > wrażenie, że dyskutujesz sam ze sobą.

    A ja odnoszę wrażenie iż jesteś idiotą.