    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sample z G1X
    Date: Mon, 16 Jan 2012 21:19:01 +0100
    To: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    On 2012-01-15 18:20, Janko Muzykant wrote:
    > Nie mogę jednoznacznie powiedzieć, czy taka dobra - brak rawów. Jednakże
    > wysokie iso w jpg jest naprawdę niezłe, nawet jeśli było odszumiane, to aż
    > tak dobrze się nie da z byle czego. Natomiast w 550/600/60/7 matryca jest
    > bardzo marna jak na dzisiejszy standard; ani dynamiki, ani czułości, ani
    > ostrości. Taki olympus pen.

    Opaczni dali sample.

    Nowy canon odszumiaja na potęgę, wychodzi z tego niezłe zdjęcie, ale
    detale to dawno poszły w las. Przy chmurkach, twarzach, kwiatkach i
    motylkach będzie całkiem znośne zdjęcie, do maskymalnej czułości dającej
    całkiem niezłe 15x20cm, czyli amatorom wystarczy i jeszcze się cieszyć
    będą. Natomiast Ci bardziej wymagający to jednak kupią coś z większym
    sensorem, bo jednak czy to fuj x100 czy nex 5n daje rady deko lepiej, tj.
    może nie odszumia tak ładnie, ale detal zostaje jednak większy przy danej
    czułości.

    Czyli znów podłechtano algorytmy, ciekawe czy canon dostanie miano
    ciapacza, jak to bywało dawniej przy innych aparatach ;) Amator z tego
    efektu i tak się będzie cieszył, zwłaszcza, że tak wielka czułość pozwoli
    mu na zdjęcia w wielu sytuacjach :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564