eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialy zasieg 160km, jak dzisiejsze!Re: Samochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialy zasieg160km, jak dzisiejsze!
  • Date: Wed, 26 May 2010 15:45:15 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100302)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialy zasieg160km, jak
    dzisiejsze!
    References: <h...@p...onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <4bfcf9c4$1@news.home.net.pl> <htj0iu$qte$1@inews.gazeta.pl>
    <4bfd1661$1@news.home.net.pl> <htj53n$elm$1@inews.gazeta.pl>
    <4bfd1826$1@news.home.net.pl> <htj622$i24$1@inews.gazeta.pl>
    <4bfd1f71$3@news.home.net.pl> <htj7pr$o56$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <htj7pr$o56$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 94.40.70.190
    Message-ID: <4bfd25e8$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1274881512 94.40.70.190 (26 May 2010 15:45:12 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 31
    X-Authenticated-User: alawa.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2283823
    [ ukryj nagłówki ]

    kamil pisze:

    >> Nie przekłada się to bezpośrednio na zużycie paliwa, które zależy nie
    >> tylko od wydatku energetycznego na utrzymanie prędkości, ale także od
    >> sprawności energetycznej silnika i układu przeniesienia napędu a także
    >
    > Alez oczywiscie, ze sie przeklada. Straty energii w ukladzie
    > przeniesienia napedu sa w tym przypadku pomijalne,

    Mocą twojego dekretu?

    > zas silnik ma pewna stala sprawnosc w funkcji obrotow.

    Czyżby?

    > Przy tych samych obrotach silnika i
    > dwukrotnie wiekszej predkosci, samochod powinien palic czterokrotnie
    > wiecej (a nie nawet jak podalem wczesniej - dwukrotnie).

    To twoja teoria i mi jej uprzejmie nie przypisuj.

    >> Nie bierzesz pod uwagę, że 50km/h jeździsz raczej w
    >> cyklu miejskim, 100km/h na bardziej otwartych trasach, a 150km/h to już
    >> raczej na autostradach i innych trasach szybkiego ruchu.
    >
    > Biore pod uwage test polegajacy na utrzymaniu stalej predkosci na
    > odcinku drogi pozwalajacym wykluczyc znaczacy wplyw rozpedzania na wynik
    > pomiarow.

    W twoje testy uwierzę, jak pokażesz mi ciało doskonale czarne oraz gaz
    doskonały.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: