    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Thu, 23 Feb 2023 18:49:48 +0000
    <tsi2g8$2r2mh$1@dont-email.me> <tsi45i$n1n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tstn3d$f0b0$1@dont-email.me> <tsv3u4$d5u$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tsv5di$mh0j$1@dont-email.me> <tsv6ju$d5u$5$Cav@news.chmurka.net>
    <tt0k89$rpk2$1@dont-email.me> <tt1ht3$2t1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt1qjh$12i1a$1@dont-email.me> <tt1rg3$8ba$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt3586$17b1v$1@dont-email.me> <tt3802$17i6i$2@dont-email.me>
    <tt5lqa$1isr3$2@dont-email.me>
    <1e3sp32ob16ba$.215av9d9r6mh$.dlg@40tude.net>

    On 23/02/2023 16:23, J.F wrote:
> [...]
    z-lombardii-po-roku.html

    > Ale jak to sie ma do zdjęc?
    > Ktore w koncu są prawdziwe, czy nieprawdziwe?

    https://fakenews.pl/spoleczenstwo/nie-to-nie-sa-trum
    ny-w-kosciele-w-bergamo/

    wiem, że zaraz ktoś powie że czytam jakieś szurskie strony (a to
    pierwsze co mi wyskoczyło w wyszukiwarce, a zdjęcie na początku było
    wyświetlane chyba we wszystkich mediach do siania paniki), z resztą to
    jedno z wielu zdjęć więc mam znaleźć wytłumaczenie do wszystkich, a to i
    tak będzie mało, przecież wystarczy że jedno okaże się prawdziwe..

    > A ile prawdy w tym:
    > "Dr. Bacco opowiada: ,,Widziałem podstawy płuc pacjentów podczas
    > autopsji: były całkowicie spalone, ponieważ czysty tlen pompowany pod
    > pewnym ciśnieniem powodował autentyczne oparzenia. Następnie pojawiała
    > się zakrzepica zatorowa, ponieważ tlen nie krążył, jako że płuca były
    > niedrożne". "
    >
    > Tzn ile prawdy w tym "spaleniu", bo że opowiada, to moze prawdziwe.

    nie wiem, ale słyszałem o tym też od innych lekarzy

    > I tez nie wiadomo co tu jest prawdą ... obie sprawy, plus awaria?

    zaraz będziesz foliarzem, bo się zastanawiasz zamiast przyjąć wszystko
    za pewnik...
    Tymczasem ja wcale nie neguję, że covid mógł mieć większą śmiertelność
    niż np. grypa (ale w przeciwieństwie do innych nie mam takiej pewności)
    czy że ludzie na to nie chorowali czy nie umierali. Po prostu te
    wszystkie działania kleją się równie dobrze jak dodruk pieniądza
    poprawia sytuację gospodarczą, a za inflację odpowiada putin...

    Lukasz