    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Thu, 23 Feb 2023 06:38:44 +0000

    On 23/02/2023 04:18, Cavallino wrote:

    > Nawet jeśli - czy to oznacza brak masowości jeśli chodzi o skutki Covid?
    > Bo jeśli nie - to co to zmienia?

    a czy oznacza masowość? bo jeśli nie to co to zmienia i dlaczego nagle
    mam się zachowywać inaczej

    > Tak, znam wielu ludzi którzy poważnie zachorowali na covid, niektórzy z
    > tego tytułu przejechali się na tematen świat.

    to ja znam jeszcze więcej którzy przechorowali to podobnie jak co sezon
    (choć często było to silniejsze, coś jak grypa którą masz raz na 10 lat,
    a czasem ta najmocniejsza w życiu)

    > I dodatkowo nie oceniam świata na podstawie TYLKO tego co sam widziałem.
    > Może wtedy bym twierdził że ziemia jest płaska....

    tylko na podstawie tego co powiedzą media? te same media, które do
    niedawna nie spodziewały się inflacji? te same które nie widzą że w
    ciągu kilku lat zostanie nam całkowicie odebrana gotówka, a co za tym
    idzie- wolność?

    > To nie ja stawiam durne tezy mające dowodzić ogólnoświatowe spiski.

    to nie ja uważam że lockdowny były robione dla naszego dobra

    > Tzn. co by mieli zrobić wcześniej i kto, skoro sugerujesz, że jak już
    > zaczęli robić to też źle?

    Ludziom zakazano jakichkolwiek metod leczenia. Na początku pandemii ktoś
    miał IMO świetny pomysł: niech ludzie podzielą się DOBROWOLNIE na 3
    grupy: 1) tych którzy się boją wirusa i są w grupie dużego ryzyka (będą
    siedzieć w domu) 2) tych którzy też się boją, ale są w niższej grupie
    ryzyka (bedą unikać kontaktów, ale mogą dostarczać żywność tym co siedzą
    w domach) 3) tych co mają to w dupie i wolą imprezować (dzięki czemu
    szybko się uodpornią)

    nie chce mi się szukać innych źródeł, to na szybko wyskoczyło w googlach
    https://dorzeczy.pl/swiat/176237/koronawirus-trumny-
    z-lombardii-po-roku.html
    cytat:
    <<Leczenie chorych było możliwe, ale możliwość ta została zignorowana>> -
    napisano.

    <<Uporczywe zaniedbanie rządu włoskiego sprawiło, że pojawienie się w
    kraju wirusa przekształciło się w masakrę 35 000 starców>>.

    <<Niewłaściwe metody diagnostyczne, błędne leczenie oraz zastosowanie
    (obowiązujących po dzień dzisiejszy) nieracjonalnych metod kontroli
    rozprzestrzeniania się infekcji podeptały prawa obywateli chronione
    przez włoską konstytucję i prawo międzynarodowe>>.

    ,,Zabijaliśmy ludzi, chociaż robiliśmy to w dobrej wierze; na oddziałach
    opieki intensywnej zastosowano niewłaściwe leczenie".

    ,,Mówiono, że nie należy stosować środków przeciwzapalnych, które obecnie
    są podstawą nowej terapii".

    <<Dziś wiemy, że protokół terapeutyczny odnoszący się do walki z
    koronawirusem był błędny: to właśnie ten fakt - a nie wirus - spowodował
    tysiące zgonów>>.

    ,,Podczas zarządzania kryzysem sanitarnym naruszono najbardziej
    elementarne zasady, których w tego typu przypadkach należało
    bezwzględnie przestrzegać" - pisze strona ,,Formazione Concorsi
    Magistratura".

    <<Nie używaliśmy ani środków przeciwzapalnych, ani hydroksychlorochiny,
    ani heparyny, o których wiemy, że są nieodzowne, natomiast ,,paliliśmy"
    tkankę płucną chorych stosując głęboką wentylację>>.

    > Kto nagle zaprzestwał leczenia covid?
    >
    > Jakieś brednie wypisujesz.

    Dla ciebie szpitale były przepełnione, bo tak mówiły media. Ja już w nic
    co mówią media nie wierzę. Ja na ochotnika byłem serwisantem podczas
    lockdownu i połowa miejsc które odwiedzałem to były szpitale - żadnego
    przepełnienia nie było (przynajmniej tu w UK). Śmieszna była informacja
    z jednego ze szpitali gdzieś w uk, gdzie ktoś w tv straszył, że
    wszystkie łóżka kowidowe są zajęte, a następnie lekarz to zdementował
    "dla kowidowców mamy przeznaczone 3 łóżka i faktycznie na tą chwilę
    wszystkie są zajęte"

    > EOD

    dobry pomysł

    Lukasz