  • Data: 2023-02-20 07:53:39
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/02/2023 06:28, Cavallino wrote:

    > Ale kierunek lekarski, ze specjalnością epidemiologiczną, czy np.
    > marketing?
    >
    > HINT: Nie wystarczy ukończyć znaną uczelnię, zeby stać się ekspertem w
    > KAŻDEJ dziedzinie.
    > Nawet jak sie kończącemu tak wydaje i z tego tytułu rezerwuje sobie
    > prawo bycia ogólną alfą i omegą.

    konkretnie była mowa o doktorach którzy podpisali się pod jakimś tam
    papierkiem przeciwko tej szopce, ale musiałbyś więcej przesłuchać - nie
    będę Ci teraz tego szukał, dla mnie już nie ma znaczenia czy wierzysz w
    kowidowy armagedon (który nagle zakończyła wojna na Ukrainie) czy w to,
    że niebawem cbdc uratuje świat, albo że nie zlikwidują gotówki i nie
    zmuszą nas do korzystania z cbdc (czy że cbdc nie będzie miało limitów
    ilościowych i nie posłuży do tresowania poddanych, bo to przecież
    jeszcze teoria spiskowa)

    Lukasz