  • Data: 2023-02-20 14:03:15
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-02-2023 o 13:32, J.F pisze:

    > Nie bardzo.
    > Dane mówiły o smiertelnosci rzedu 1%.
    > Duzo to, mało ... jakby tak wszyscy w kraju zapadli, to 380 tys ofiar.
    > Ze starosci umiera jakby ciut wiecej.

    Ale oni nie przestaliby umierać z innych powodów.
    Te 1% to byłaby DODATKOWA śmiertelność.

    Cholernie dużo, zwłaszcza PR-owo.
    A do tego najpierw zajęliby szpitale, więc nie dałoby się uratować tych,
    którzy byliby do uratowania - mogłoby się podwoić.

    > Tez nie całkiem. To ujawnili, a w zasadzie nagłosnili posłowie
    > Konfederacji,

    ale byly takie czasy, gdy akurat w kraju połowa była
    > zaszczepionych, a połowa nie, a jak patrzyles w statystyki ofiar
    > Covid, to liczba zgonów wsród zaszczepionych, to była tak z grubsza
    > połowa sposrod tych niezaszczepionych.

    Procentowo?
    Czyli duży postęp.
    Już nie wpominając o tym czy ci zaszczepienie zdążyli odporność nabyć
    jeszcze przed zachorowaniem...

    > Jakos tak.
    > Ale gdzies tam po pierwszym roku trwania epidemi zrobiono losowe
    > badania w zachodniopomorskim, i wyszlo, ze 20% ludzi ma przeciwciala.
    > Musieli sie z wirusem spotkac wczesniej.
    > I nawet nie zauwazyli.

    Nigdy nie było mowy, że zabije 100% zarażonych.
    Albo że nawet tyle zachoruje.

    > No i swiatowej epidemii sie lockdownem nie pokona - wiec nie wiem
    > na co nasz rzad liczyl

    Że nie będą pyszczyć, iż przez nich ludzie umierają.

    >, ale opożnienie fali epidemii, tak, zeby
    > respiratorow w szpitalach nie zabrakło, to bardzo cenne.

    Jeśli się nie zabije gospodarki to tak.

    > A niby gospodarka powinna dac sie szybko wrocic do normy.

    Tym którzy stracili oszczędności życia na upadku firm, to już nic nie
    pomoże.