  • Data: 2023-02-20 21:12:57
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/02/2023 07:14, Cavallino wrote:

    > Tzn. w co konkretnie?
    > Bo to że covid we wczesnych wersjach zabijał na potęgę, jako że
    > organizmy źle reagowały na nowy nieznany wirus, to chyba każdy rozsądny
    > wierzy.

    niespecjalnie, choć na początku też mi się tak wydawało bo też mnie w tv
    nastraszyli - na pierwszy serwis w szpitalu wchodziłem ubrany we
    wszystko ochronne co było możliwe, dopiero jak zobaczyłem podejście
    doktorów to zmieniłem zdanie (swoją drogą lockdown dla 'mas' był od
    chyba marca, a w nhs maski które niby mają coś blokować, trzeba było
    stosować bodajże od końca maja, ale w sumie wcześniej nie było po co, bo
    odwołano wszelkie wizyty, a chorych na kowid nie chciano widzieć)

    > W to, że szczepionki potrafiły zmienić zabijanie w możliwość
    > przechorowania również j.w.

    zabijanie to było poprzez respiratory, całkowite wyłączenie służby
    zdrowia i kwarantannę zamiast leczenia jak każdej innej choroby

    > A w to, że ten wirus już znany i bardziej łagodny (omikron) daje się
    > przechodzić jak cięższe przeziębienie, więc w rezultacie stał się
    > niegroźny dla populacji, też jest oczywiste.
    >
    > I tak jak byłem gorącym przeciwnikiem lockdownu, który miał więcej
    > negatywów, niż pozytywów, tak rozumiem, dlaczego to robiono.
    > Bo nie było inne sposobu, żeby "coś zrobić" (leczyć się nie dało,
    > szczepić też nie, a ludzie umierali).
    >
    > Więc pod publiczkę "coś zrobiono".
    > A czy z tego tytułu umarło mniej ludzi, niż by umarło bez niego - nie
    > wiadomo.

    to jest najlepsze, nie da się ocenić wszystkich skutków ubocznych
    lockdownów i zawsze można 'zwalić' na wirusa

    > Bo na pewno oszczędzono część potencjalnych ofiar covidu, a przy okazji
    > grypy i innych wirusopochodnych.

    a tym samym pozbawiono ich jak i wielu innych odporności