  • Data: 2013-06-25 20:48:58
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg wrote:

    > Nie ma takiej potrzeby - zwróć się do MI o 'odstępstwo' itd.,
    > a bez problemu zarejestrujesz coś takiego:
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/B
    uick_Roadmaster_75
    > _1958.jpg
    >
    > HID-ów tam nie było.

    Ten okaz to po prostu na żółte tablice rejestrujesz i już. Mnie
    chodziło bardziej o coś takiego:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Buick-Roadmaster-S
    edan.jpg

    Myślisz, że tak łatwo można uzyskać zezwolenie na odstępstwo w
    tym przypadku? Nie jest to jakiś kolekcjonerski rarytas przecież. Nie
    mówiąc już o całkiem powszednich autach, typu honda...

    > W większości wypadków to zwyczajnie nie chcą się dostosować
    > do przepisów EU, choć mogą.

    Bo wiedzą, że uzyskanie zezwolenia w polskim ministerstwie to droga
    przez mękę. A spójrz na takie Niemcy. Nikt tam nie robi problemu,
    jeśli brak europejskiego odpowiednika np. lamp. Po prostu jeździsz na
    amerykańskich i tyle. Bez łaski, nawet z czerwonymi kierunkami. U nas
    trzeba użerać się ze specjalnymi zezwoleniami z samego ministerstwa
    albo rzeźbić w aucie i liczyć na dobre serce "władzy".

    --
    Deflegmator