  • Data: 2013-06-25 21:10:03
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-25 20:48, Deflegmator pisze:
> [...]
    uick_Roadmaster_75

    > Ten okaz to po prostu na żółte tablice rejestrujesz i już.

    Nie mówimy o zabytkach - to inna para kaloszy.

    > Mnie
    > chodziło bardziej o coś takiego:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Buick-Roadmaster-S
    edan.jpg

    > Myślisz, że tak łatwo można uzyskać zezwolenie na odstępstwo w
    > tym przypadku? Nie jest to jakiś kolekcjonerski rarytas przecież.

    To nie musi być super rarytas - podejrzewam, że by się udało.

    > Nie
    > mówiąc już o całkiem powszednich autach, typu honda...

    A co, są problemy ze światłami EU - w której?

    > Bo wiedzą, że uzyskanie zezwolenia w polskim ministerstwie to droga
    > przez mękę.

    Nie, nie - nie kombinuj. Tam chodziło o to, że chcą korzystać ze
    świateł oryginalnych, a nie z takich, które posiadają homologację
    na EU i mogą je sobie zamontować bez problemu. No, ale słabo im
    świeciły. Trudno, by ministerstwo zgadzało się na takie widzimisię.

    > A spójrz na takie Niemcy. Nikt tam nie robi problemu,
    > jeśli brak europejskiego odpowiednika np. lamp.

    Przeczytaj wątek na który się powołałeś - są europejskie odpowiedniki
    lamp, tylko właścicielom nie pasują. Żebyś się nie zdziwił - w
    Niemczech by nie było dywagacji, tylko obowiązek korzystania z tych
    odpowiedników.

    > Po prostu jeździsz na
    > amerykańskich i tyle. Bez łaski, nawet z czerwonymi kierunkami. U nas
    > trzeba użerać się ze specjalnymi zezwoleniami z samego ministerstwa
    > albo rzeźbić w aucie i liczyć na dobre serce "władzy".

    W przypadkach szczególnych, a nie 'bo mi się tak podoba'.