  • Data: 2013-06-25 21:05:06
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jun 2013 20:01:43 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Zaraz - w EU obowiazuje norma emisji euro ilestam, co rok nowa. Silniczki
    >jak od kosiarki.
    >W USA na rynek wchodza potwory z silnikami po 5-6 litrow. Jak mierzona jest
    >ta emisja, bo chyba nie chodzi o wartosci bezwzgledne?

    Nie wiem, w sensie technicznym. W sensie uzytkowym - co dwa lata
    samochod musi przejsc test emisji spalin. I tylko test spalin. Inaczej
    nie pzredluzy sie rejestarcji.

    Stacja wyglada high-tech. Wjezdza sie na rolki, wychodzi z samochodu i
    oddaje kluczyki. Oni podlaczaja mnostwo kabli i samochod jedzie na
    rolkach pzrez 5 minut. Potem dostaje sie papier gdzie jest cala strona
    liczb. Ktorych oczywiscie nei czytam. Ani nie usiluje zrozumiec

    Jednym z wazniejszych testow, na samym poczatku jest test korka
    paliwa. Wykrecaja korek, sprawdzaja czy oryginalny, a podem podlaczaja
    do jakiegos urzadzenia. A jak test odpadnie na korku, to dalej nei
    sprawdzaja.

    Nie sprawdzaja w ogole, jak sie pali swiatelko "engine problems"

    W kazdym razie, tu nei smierdzi spalinami. W Warszawie - i owszem

    A.L.