  • Data: 2013-06-25 21:25:35
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-06-25 18:09, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > A co ja mam niby cytować? Pojazd ma mieć pozytywny wynik badania
    > technicznego i tyle (pierwszego, rejestrowanego z granicą, jakoś tak).
    > Nie interesuje mnie specjalnie co sprawdzał diagnosta i co jest do
    > tego wymagane, ponieważ stosownych zmian dokonała firma/warsztat
    > i potwierdziła to fakturą. Oczywiście, mogę to zrobić sam i wtedy
    > wymagana jest w zasadzie tylko ingerencja w światła i ewentualnie w
    > wydech jak dmucha w prawą stronę. Trójkąt, gaśnica i heja.
    > Zresztą jakiś czas temu nawet był podawany wykaz punktów kontrolnych
> [...]

    Wprowadzasz ludzi w błąd jeśli idzie o nasze przepisy i pojazdy
    u nas już zarejestrowane. Samochód ma spełniać nasze wymogi i
    jeśli nie spełnia to policjant czy inny krokodyl ma w dupie
    twoje dopuszczenie do ruchu tylko kasuje dowód rejestracyjny.

    Jak sobie takiego amerykańca zarejestrujesz u niemców to nasza
    drogówka pewni nic poza nalepką z badanie nie będzie w stanie
    sprawdzić.