  • Data: 2013-06-25 18:21:55
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-25 15:41, Deflegmator pisze:

    > W "zaprzyjaźnionej" stacji wszystko jest możliwe.

    Daruj sobie opowieści o 'zaprzyjaźnionych' stacjach - ja piszę
    o spełnienie warunków technicznych i dopuszczeniu do ruchu.
    Kombinacje to domena wieczne narzekających cwaniaków.

    > A policjant ma
    > prawo zatrzymać DR za brak homologacji i tak.

    Jakiej homologacji? Czego? Niech sobie zatrzymuje jak ma ku temu
    podstawy. Zatrzyma, za brak homologacji wycieraczek. Zawsze można
    się ubiegać o zwrot kosztów z tytułu bezpodstawnego zatrzymania.

    > Tak, z pewnością wszystkie są wyssane z palca. Wystarczy przejrzeć
    > fora amerykańkich marek, by włos zjeżył się na głowie, do jakich
    > pierdół potrafi się policja/diagnosta przyczepić widząc taką
    > egzotyczną furę. Ale to nieprawda przecież, oni wszyscy ssą. ;)

    ROTFL - wystarczy przejrzeć fora dowolnej marki w wydaniu EU, by
    poczytać do jakich pierdół się potrafi przyczepić policja/diagnosta.
    Radosna twórczość jest widoczna gołym okiem na ulicach, a później
    narzekania, jak to ktoś zareagował na cwaniactwo i cudactwa.
    Dziwnym trafem jakoś pojazdów zza oceanu sporo na drogach i jakoś
    problemów zasadniczo nie widać.