  • 11. Data: 2009-03-16 13:56:17
    Temat: Re: Sama dioda doswietlajaca
    Od: "Katerina" <k...@o...pl>

    > No to używaj stroboskopu z lampy.
    > Nic lepszego nie znajdziesz - latarka na sanki to by był dobry pomysł ale
    > z tego co wiem nikt takich nie robi. To znaczy takich co byłyby albo
    > automatycznie albo manualnie czasowo uruchamiane, i które wyświetlałyby
    > jakiś wzór żeby paralaksa nie przeszkadzała.
    > Jakąś ledową małą latareczkę da sie skleić z sankami pozyskanymi np. z
    > przejściówki ale to takie sobie rozwiązanie.
    >
    > adam

    Czyli jak zwykle wymyslilam SE cos czego jeszcze nie wyprodukowano...

  • 12. Data: 2009-03-16 13:57:00
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "Kokos" <k...@k...com> wrote in message

    > mozesz przyczepić do aparatu laser za pomocą tasmy klejącej

    Najlepiej od góry, na spuście migawki, tak, żeby wciskając mocniej guzik na
    laserze wciskało się i tenże spust :->

    J. (z wizją "specjalnych adapterów" sprzedawanych na allegro)

    PS: w aptekach mozna kupić taki specjalny plaster do jakichś specyficznych
    opatrunków, wygląda jak litera X, z dziurą dokładnie u zbiegu wszystkich
    czterech ramion, w roli tego "specjalnego adaptera" byłby chyba idealny, a
    dodatkowo w opisie aukcji można pisać o "specjalnej ekologicznej,
    antypoślizgowej powierzchni, wykonanej w 100% z materiałów naturalnych,
    nasyconej środkiem antybakteryjnym".

  • 13. Data: 2009-03-16 14:03:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Katerina pisze:

    > Jak jestem w pomieszczeniu lub w plenerze gdzie jest ciemno jak w D... ze
    > nic komplenie nie widac
    > i chce nastawic ostros bez wlaczania lampy.

    To i światła wtedy brakuje do zrobienia zdjęcia, nie?
    A może to poruszenie aparatem powoduje rozmazanie? Bo nie widzę w takich
    warunkach innego postępowania niż rozstawienie statywu(ciężkiego),
    aparat wyzwalany wężykiem, albo bezprzewodowo. I gdzie tu problem z
    użyciem dodatkowo latarki?
    No i jak kadrujesz, skoro nic nie widać?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 14. Data: 2009-03-16 14:09:47
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Katerina" napisał

    > Czyli jak zwykle wymyslilam SE cos czego jeszcze nie wyprodukowano...

    Ja też tak mam.
    Gdybyśmy żyli w ameryce to byś to opracowała i zbiła na tym fortunę ; )

    adam

  • 15. Data: 2009-03-16 14:22:05
    Od: ziemo <n...@...mail>

    Jarek P. pisze:

    > Najlepiej od góry, na spuście migawki, tak, żeby wciskając mocniej guzik
    > na laserze wciskało się i tenże spust :->

    to dla miłośników efektu czerwonego oka ;)

    --
    Ziemo

  • 16. Data: 2009-03-16 14:28:52
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd adam napisał(a):

    > Upgrade do 40D może być jedynym sensownym wyjściem ; )

    Pierwsze słyszę, żeby w 40D była dioda do AFu... Też spawa lampką, o ile
    się mu pozwoli.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 17. Data: 2009-03-16 14:29:01
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > to dla miłośników efektu czerwonego oka ;)

    i slepoty... :)

    proponuje temu co dal taki swietny pomysl zeby se poswiecil w oko
    wskaznikiem laserowym... moze siatkowka mu sie odklei i bedzie mogl robic
    fotki wlasna wyobraznia.. :)

    PS. jakby ktos nie zalapal to byl to zart... i nie nalezy w oczy swiecic
    laserem nawet o malej mocy jak te ze wskaznikow....

    Steel

  • 18. Data: 2009-03-16 14:31:08
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Katerina napisał(a):

    > Czyli jak zwykle wymyslilam SE cos czego jeszcze nie wyprodukowano...

    ST-E2

    Jednak droższy od diody. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Nieznajomość prawa szkodzi, znajomość - przeraża.

  • 19. Data: 2009-03-16 15:00:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "bakulik at work" napisał

    > Pierwsze słyszę, żeby w 40D była dioda do AFu...

    Ja też.

    > Też spawa lampką, o ile się mu pozwoli.

    Tak, ale ma nieco sprawniejszy AF i w niektórych okolicznościach mógłby
    sobie lepiej poradzić.
    W sytuacji Kateriny pewnie nie byłby to najrozsądniejszy wydatek - w tych
    warunkach wszystko się wykrzaczy bez lepszego wspomagania na pokładzie.
    Dziw bierze, że Sony w Alfach nie zastosowało tego swojego patentu z
    laserowym wzorkiem

    adam

  • 20. Data: 2009-03-16 15:15:23
    Od: j...@a...at

    On 16 Mrz., 14:31, "Katerina" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > mozna np. zamonowac na stopce canona 450d? Czy jestem skazana na bieganie z

    http://www.fotoinsel-hecht.de/assets/s2dmain.html?ht
    tp://www.fotoinsel-hecht.de/studiofotografie/studioz
    ubehoer/electrastudioblitzausloeser.html

    XXX