  • 21. Data: 2011-05-22 11:19:21
    Temat: Re: Sakwy trące po samochodach
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 142 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

    > Co do spotkan to mozna by sprobowac tchnac nowego ducha w praskie
    > spotkania - zajefajny lokalik sie pojawil rzy Targowej z duzym
    > wybiegiem dla motocykli.

    Jestem za a nawet przeciw,

    Są inni chętni?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 22. Data: 2011-05-22 12:33:14
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-21 13:10, Tom01 pisze:

    > Ma prawo się przeciskać i ma prawo ruszać jak chce. Droga nie jest tylko
    > dla samochodziarzy.

    Chyba nie zrozumiałeś przekazu. Jesteś skuterowym dostawcą pizzy?

    Pozdr
    DP

  • 23. Data: 2011-05-22 13:08:10
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-22 07:48, Tytus z domQ pisze:
    > Co do spotkan to mozna by sprobowac tchnac nowego ducha w praskie
    > spotkania - zajefajny lokalik sie pojawil rzy Targowej z duzym wybiegiem
    > dla motocykli.

    Gdzie?

    Pozdr
    DP

  • 24. Data: 2011-05-22 15:23:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]

    > Co do spotkan to mozna by sprobowac tchnac nowego ducha w praskie
    > spotkania - zajefajny lokalik sie pojawil rzy Targowej z duzym wybiegiem

    Pifko z garazu wydajesz?
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2011-05-22 22:40:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-21, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Jak przyspieszysz FZS600 w 5 sek do Ci postawie bro...
    > te 3,3 to dla katalogbojsow.

    No dobra, a te 6s Clio to nie sa z katalogu? Juz tu nie samochoduj, bo
    zeby R1 miala zamulac jakies Clio to jezdziec musi byc wyjatkowa pizda
    :-)

    > Nie mialem nigdy 0,6 motocykla ale w tym chyba trzeba zmienic bieg zeby
    > dojsc...

    To w ogole nie zgodne z teoria preclowa jest. Nie miales GS500?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-05-22 22:44:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-22, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > To nie jest kwestia pokrywania sie czy nie, to kwestia sposobu pomiaru.
    > O ile w aucie wisadasz i cisniesz to w motocyklu takie proste to nie jest.
    > Potrzebne sa umiejetnosci startu
    > Dlatego uwazam ze sa to dane stricte katalogowe.

    Czyli problem nie jest w motocyklu a jedynie w kierowniku. Start to
    banalna sprawa, pozycja pochylona do przodu zeby moto mniej chetniej
    szlo na kolo, 6000-8000 rpm, czerwone, pomarancz, ruszasz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2011-05-22 22:51:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-21, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    > Ma prawo się przeciskać i ma prawo ruszać jak chce. Droga nie jest tylko
    > dla samochodziarzy.

    Oczywiscie. Dopoki w tym kraju bedzie panowalo przekonanie "bo wolno
    mi/mam prawo to bede tak robil" bez wzgledu na to czy jest to racjonalne
    czy nie to bedzie tak chujowo, w kazdej sferze. Kurwa czy to takie
    trudne jest nie utrudniac innym zycia?

    Sytuacja z dzis na S8 do Wawy, jedzie lewym pasem samochod 10 km/h
    szybciej niz prawy, za nim robi sie kolejka ale po co zjechac. Przeciez
    on wyprzedza samochod 500m przed nim, a nie daj boze by musial pozniej
    przed nim zwolnic o te 10 km/h a to juz koszta, paliwo, klocki. Wolno
    mu.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-05-22 23:49:19
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 142 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Czyli problem nie jest w motocyklu a jedynie w kierowniku. Start to
    > banalna sprawa, pozycja pochylona do przodu zeby moto mniej chetniej
    > szlo na kolo, 6000-8000 rpm, czerwone, pomarancz, ruszasz.

    próbowałem dokonać jakiegokolwiek pomiaru, ale program na nadroida
    który wybrałem z marketu pokazywał jakies kretyńskie 24 sekundy :-))))

  • 29. Data: 2011-05-23 05:59:24
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***AZ
    Oczywiscie. Dopoki w tym kraju bedzie panowalo przekonanie "bo wolno
    mi/mam prawo to bede tak robil" ...

    No i se malego faszyste wychodowalismy - na wlasnej piersi mozna rzec.
    W NRD chlopaku to bys nieraz na autobanie pogryzl kierownice ze zlosci bo
    jak jest 80 to jada 80 i jak ktos wyprzedza przez 2 km tira to nikt za nim
    nie trabi nie blyska - chyba ze polaczek.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 30. Data: 2011-05-23 06:08:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-23, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jak jest 80 to jada 80 i jak ktos wyprzedza przez 2 km tira to nikt za nim
    > nie trabi nie blyska - chyba ze polaczek.

    Ale ja tez nie blyskam, nie trabie - jestem kulturalnym kierowcom. Jego
    by nie zbawilo zjechanie na pare sekund na prawy pas, zeby ci co chca
    sobie pojechali.

    Poza tem - od kiedy to Niemcy sa wzorem do nasladowania?

    --
    Artur
    ZZR 1200