  • 1. Data: 2011-05-19 13:41:19
    Temat: Absurd czacha za ....
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Absurd....
    czacha przod do TDM 900 to u importera wydatek 1800 zł, za kawalek plastiku,
    wg mnie warte max 270 zeta. Zreszta na Tajwanie 97 USD.
    Ktos mi wytłumaczy? Na szczescie moja tylko do lakierowania, garażowa
    wpadka.
    A moze ktos zrobi forme i zacznie tłuc??? kase rowniez!!!!

  • 2. Data: 2011-05-19 13:48:47
    Temat: Re: Absurd czacha za ....
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-19, Carramba <c...@o...pl> wrote:
    > Absurd....
    > czacha przod do TDM 900 to u importera wydatek 1800 z?, za kawalek plastiku,
    > wg mnie warte max 270 zeta. Zreszta na Tajwanie 97 USD.
    > Ktos mi wyt?umaczy? Na szczescie moja tylko do lakierowania, gara?owa
    > wpadka.
    > A moze ktos zrobi forme i zacznie t?uc??? kase rowniez!!!!

    Przeciez chinczyki tluka juz od jakiegos czasu komplety owiewek. W
    Polsce tez pare firm robi.

    Dla przykladu w Kawasaki:
    - czacha - 3200 PLN
    - boczna owiewka - 2400 PLN

    :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-05-19 14:04:47
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 19 May 2011 15:41:19 +0200) ktos podajacy sie za Carramba
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > wpadka.
    > A moze ktos zrobi forme i zacznie tłuc??? kase rowniez!!!!

    Chodzi o to, zebys kupil AC i zeby placil za to ubezpieczyciel.
    Np plyta pod silnik do mojego citroena kosztuje w ASO okolo 800zl, taka
    sama na allegro 70zl, ale jak mialem naprawiana szkode w ASO to
    ubezpieczyciel zaplacil citroenowi 800zl za ten kawalek plastiku.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2011-05-19 14:10:13
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-19 15:48, AZ pisze:

    > Przeciez chinczyki tluka juz od jakiegos czasu komplety owiewek. W
    > Polsce tez pare firm robi.
    >
    > Dla przykladu w Kawasaki:
    > - czacha - 3200 PLN
    > - boczna owiewka - 2400 PLN

    W twoim przypadku to sama radość:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-05-19 23:08:08
    Od: marider <m...@g...pl>

    To jeszcze nie zauwazyles z Polsce wszystko ma conajmniej 100% marzy? A
    czasami i 400 lub wiecej.

    Moze lepsze beda tlumiki? Ale nie jakies dominatory czy inne wynalazki z
    kwasowki ale tytanowe uklady ciete, giete i spawane z rury na metry ;)

    > Przeciez chinczyki tluka juz od jakiegos czasu komplety owiewek. W
    > Polsce tez pare firm robi.

    A widziales jakosc tego na zywo? Mialem okazje i wolalbym 115 razy oddac
    stare owiewki do poklejenia i malowania w profesjonalnym warsztacie niz
    kupowanie podrobek od Chinoli i meczyc sie z tym szajsem :)

    Bo Kawasaki to padaki ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 6. Data: 2011-05-24 08:07:28
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Maj, 01:08, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Bo Kawasaki to padaki ;)

    Super! :| I dopiero teraz to mowisz??
    ;)

    pozdrawiam
    Bartek
    9'99 niebieska

    PS

    Jak do tej pory nie narzekam.

  • 7. Data: 2011-05-25 15:37:43
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sama na allegro 70zl, ale jak mialem naprawiana szkode w ASO to
    > ubezpieczyciel zaplacil citroenowi 800zl za ten kawalek plastiku.

    Odbiegając od tematyki grupy: W Citroenie cos , co sie nazywa PLYTA pod
    silnik, jest z plastiku??? Mhy... hyhy.... haaaahaha...

    MS

  • 8. Data: 2011-05-25 16:23:59
    Temat: [ntg] Re: Absurd czacha za ....
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mat S" napisał w wiadomości grup
    > Odbiegając od tematyki grupy: W Citroenie cos , co sie nazywa PLYTA pod
    > silnik, jest z plastiku??? Mhy... hyhy.... haaaahaha...

    Tak. Zeby bylo zabawniej to np. w fordzie focusie tez i w seacie ibizie tez,
    w peugocie rcz (podobno) tez, w audi a4 i skodzie octavii tez, w vw golfie
    tez... w escorcie za to byla tylko pod misa olejowa, ale za to metalowa
    oslona. W dacii duster jest gruba (albo 1,5mm, albo 2mm) stalowa plyta
    oslaniajaca caly silnik.

    A w serwisach uzywaja roznych nazw - albo plyta albo oslona pod silnik.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2011-05-25 21:07:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 17:37, Mat S pisze:

    > Odbiegając od tematyki grupy: W Citroenie cos , co sie nazywa PLYTA pod
    > silnik, jest z plastiku???

    w hondzie transalp tez jest z plastiku. I wielu innych sprzetach.

    > Mhy... hyhy.... haaaahaha...

    Mnie by bardziej smieszylo uzycie tam blachy piatki.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2011-05-26 11:22:27
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 19 Maj, 15:41, "Carramba" <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wpadka.
    > A moze ktos zrobi forme i zacznie tłuc??? kase rowniez!!!!

    http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=cza
    cha+tdm&category=156

    No chyba niebardzo interes.

    G!