-
1. Data: 2011-05-19 17:02:05
Temat: Jesli nie PR2 to co?
Od: "Ronin" <r...@i...pl>
Witam Szanowną grupę,
W moim moto Honda Hornet 600 kończą się opony - w zasadzie byłem przekonany,
że będe kupował Michały PR2, ale z ciekawości czy nie pojawiło się coś
lepszego przyjrzałem się ponownie opiniom na temat tych gumek i od czasu w
którym o nich czytałem nastała jakaś odmiana - pojawiło się mnóstwo opini,
że wcale nie są takie wspaniałe i generalnie lubią się ślizgać po drodze.
Zależy mi na oponkach, które będę wytrzymałe w jeździe na wprost po drogach
szybkiego rucuh, ale też żeby radziły sobie nienajgorzej w winklach. Lubię
czuć, że opona jest pewna na drodze.
Teraz pytanko - warto teraz kupić PR2 czy może pojawiło się coś
uniwersalnego godnego polecenia? Ja wyłowiłem z sieci opinie nt. Dunlop
Qualifier2(D209) - czy one będą lepsze? Ma ktoś porównanie z PR2?
No i jeszcze zaciekawiła mnie trójskłądnikowa Battlax
BT-023(http://allegro.pl/bridgestone-bt-023-180-55-1
7-73w-promocja-i1599809895.html).
Może ktoś już na niej jezdil?
Pozdrawiam,
Tomek.
-
2. Data: 2011-05-19 17:24:08
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: "Ronin" <r...@i...pl>
Acha, jeszcze dodam do mojej listy Metzeler Z6 Interact :)
-
3. Data: 2011-05-19 18:40:54
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2011-05-19 19:24, Ronin pisze:
> Acha, jeszcze dodam do mojej listy Metzeler Z6 Interact :)
>
>
Pilot Road 2
Pilot Road 3
Metzeler Z8
Dunlop Roadsmart
Wymieniac dalej ?
Cs z tego sobie kup - chyba ze lubisz latac na kolanie
to wtedy inne kryteria...
Norbi
BLACK XX'03 na PR 2CT - daja rade :)
-
4. Data: 2011-05-19 19:55:50
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: "Ronin" <r...@i...pl>
Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4dd56446$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...
> Cs z tego sobie kup - chyba ze lubisz latac na kolanie
> to wtedy inne kryteria...
Chyba nie do konca :) Do listy wlasnie dorzucilem Continentalki Road Attack
2 - w Polsce malo popularne, ale poczytalem troche po niemieckich stronach i
juz jestem na 100% zdecydowany. Czytajac opinie to i w Polsce beda wkrotce
najwiekszym hitem. Podobno niszcza wszystko sportowo-turystyczne co do tej
pory powstalo jesli chodzi o klejenie sie do drogi, a dodatkowo wolno
schodza dzieki twardemu srodkowi. W teorii i testach ideal :) Zobaczymy w
praktyce ;]
Pozdrawiam!
-
5. Data: 2011-05-19 20:37:35
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
W dniu 2011-05-19 21:55, Ronin pisze:
W teorii i testach ideal :)
w testach na polskich drogach?
Bo jak na niemieckich to mało się przekłada na sporą część tego co
polscy drogowcy z dumą aczkolwiek przesadnie nazywają asfaltem.
Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być
całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.
KJ
-
6. Data: 2011-05-19 20:44:59
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: "Ronin" <r...@i...pl>
Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
news:ir3v35$5rr$1@inews.gazeta.pl...
> Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być
> całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.
Na mokrym jezdze wolno i ostroznie - nie jest to dla mnie takie istotne. Co
do suchego, to Conti Road Attack 1 mialem okazje juz uzywac i spisywaly sie
bardzo dobrze, ale schodzily szybko. Jesli Conti 2 faktycznie trzymaja
znacznie lepiej niz COnti 1 i jeszcze wolniej schodza to mysle, ze bedzie
ideal :) Jak zaloze i sie przejade to sie podziele opinia :)
Pozdrawiam,
Tomek.
-
7. Data: 2011-05-19 21:34:37
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>
Czesc :)
W dniu 2011-05-19 20:40, Norbi pisze:
> Pilot Road 2
> Pilot Road 3
> Metzeler Z8
> Dunlop Roadsmart
>
Osobiscie moge polecic PoadSmarta. Zajezdzam u siebie wlasnie drugi
komplet i w nieco mocniejszym od Twojego sprzecie przejezdzaja blisko 20
tys. km. Tyle, ze bez wariowania. No i generalnie niezle trzymaja w
zasadzie w kazdych warunkach.
Tez czeka mnie zmiana i wylacznie z ciekawosci zamierzam wrzucic PR3.
Akurat mam mozliwosc zakupic w bardzo przyzwoitej cenie, wiec chce
sprobowac, dlaczego wszyscy tak chwala Michalki ;)
Niemniej wahalem sie, czy mimo wszystko nie wziac znowu Dunlopa.
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
-
8. Data: 2011-05-19 23:14:31
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: marider <m...@g...pl>
W dniu 2011-05-19 19:02, Ronin pisze:
> Teraz pytanko - warto teraz kupić PR2 czy może pojawiło się coś
> uniwersalnego godnego polecenia? Ja wyłowiłem z sieci opinie nt. Dunlop
> Qualifier2(D209) - czy one będą lepsze? Ma ktoś porównanie z PR2?
PR3 sa nowsze. Dwuskladnikowe qualifiery sa w F4i brata, spisuja sie nie
najgorzej bez wzgledu na warunki atmosferyczne. W R1 mam komplet D209GP
(jakichstam) i kleja sie swietnie ale z trwaloscia to slabo widze
dlugodystansowosc :) Roadsmarty podobno sa niezle.
Z BT to znam BT12 i BT10 ale to juz stare kapcie sa, moze na jakas
Rumunie dobre bo twarde...
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
-
9. Data: 2011-05-20 05:43:09
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Ronin wrote:
> Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
> news:ir3v35$5rr$1@inews.gazeta.pl...
>> Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być
>> całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.
> Na mokrym jezdze wolno i ostroznie - nie jest to dla mnie takie istotne. Co
> do suchego, to Conti Road Attack 1 mialem okazje juz uzywac i spisywaly sie
> bardzo dobrze, ale schodzily szybko. Jesli Conti 2 faktycznie trzymaja
> znacznie lepiej niz COnti 1 i jeszcze wolniej schodza to mysle, ze bedzie
> ideal :) Jak zaloze i sie przejade to sie podziele opinia :)
Road Attacki dobrze sie spisywaly? To sa moje drugie od dolu gumy,
bardziej nieprzewidywalne byly tylko bt020.
K.
-
10. Data: 2011-05-20 05:58:51
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Od: "Ronin" <r...@i...pl>
Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
news:ir4v1d$n2u$1@news.onet.pl...
> Road Attacki dobrze sie spisywaly? To sa moje drugie od dolu gumy,
Wedlug mnie niezle. Potrafily lapac uslizgi przy redukcji biegu(to mnie
denerwowalo), ale zejsc na kolano jak najbardziej sie dalo. No i przy mocnym
przyspieszaniu tez jakos nigdy nie mialem uslizgu.
Pozdrawiam,
Tomek.