  • 11. Data: 2011-05-21 12:05:42
    Temat: Re: Sakwy trące po samochodach
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-21 13:32, Monster pisze:
    > Nie jest też wyłącznie dla motocyklistów.

    Dlatego nikt nie może rościć sobie wyłącznych praw i utyskiwać na
    innych. Każdy kto jest na drodze ma prawo do równego traktowania.
    Niestety panuje zasada, że "racja silniejszego jest lepsza" (*).

    > Nie po to się wciskam żeby peleton blokować.

    A tgo insza inszość.

    (*) - Kto zgadnie skąd ta genialna mysl? ;)

    --
    Tom01

  • 12. Data: 2011-05-21 13:41:24
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Tom01 wrote:

    > Niestety panuje zasada, że "racja silniejszego jest lepsza" (*).
    > (*) - Kto zgadnie skąd ta genialna mysl? ;)

    "Kajko i Kokosz - W krainie borostworów", klasyka :]

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan. CB500

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 13. Data: 2011-05-21 16:59:08
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Don Pedro napisał:

    > A mnie osobiście nic tak nie irytuje jak motocykl przeciskający się na
    > pole position i startujący potem majestatycznie i niespiesznie, blokując
    > samochody. Małe skutersy jeszcze gorzej - najpierw się taki przeciśnie a
    > potem sznur samochodów kombinuje jak go wyprzedzić.

    I to niestety coraz wiecej takich zamulaczy na dwoch kolach.

    --
    tango

  • 14. Data: 2011-05-21 17:12:33
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "tango"
    I to niestety coraz wiecej takich zamulaczy na dwoch kolach.

    Stojac przed 200 konnym Clio to moze sie zdarzyc ze R1 bedzie zamulac...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2011-05-21 17:58:36
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 141 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > I to niestety coraz wiecej takich zamulaczy na dwoch kolach.
    >
    > Stojac przed 200 konnym Clio to moze sie zdarzyc ze R1 bedzie

    aż z ciekawości sprawdziłem co to za rumaki w tym Clio siedzą,
    bo jak widać w stopce moje auto mimo że starszawe do zamulających
    nie należy a mimo to z fazerkiem pod względem przyspieszenia się równać
    nie może.

    "Clio Sport rozwija przyspiesza do 100 km/h w 6,9 s"

    FZS600 dane za (sic!) scigacz.pl:
    Przyśpieszenie 0-100km/h - 3,3s

    Tak więc jeśli już to łącznik pomiędzy siedzeniem a manetką może
    co najwyżej zamulać :-)))

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 16. Data: 2011-05-21 18:05:52
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    FZS600 dane za (sic!) scigacz.pl:
    Przyśpieszenie 0-100km/h - 3,3s

    Jak przyspieszysz FZS600 w 5 sek do Ci postawie bro...
    te 3,3 to dla katalogbojsow.
    Nie mialem nigdy 0,6 motocykla ale w tym chyba trzeba zmienic bieg zeby
    dojsc...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2011-05-21 22:38:30
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 21 May 2011 20:05:52 +0200, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    [...]
    > FZS600 dane za (sic!) scigacz.pl:
    > Przyśpieszenie 0-100km/h - 3,3s
    > Jak przyspieszysz FZS600 w 5 sek do Ci postawie bro...

    Ten Clio w te 6,9 sekundy też raczej do setki nie dojdzie, żeby nie było.
    :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 18. Data: 2011-05-21 23:39:41
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

> [...]

    > FZS600 dane za (sic!) scigacz.pl:
    > Przyśpieszenie 0-100km/h - 3,3s
    >
    > Jak przyspieszysz FZS600 w 5 sek do Ci postawie bro...

    Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nad tym nigdy,
    myślisz, że dane z katalogu nie pokrywają się z rzeczywistością?

    > Nie mialem nigdy 0,6 motocykla ale w tym chyba trzeba zmienic bieg
    > zeby dojsc...

    hmmm... chyba masz rację, ale nie potwierdzę na 100% FZS600 ma takie
    zegary, że dużo łatwiej spojrzeć na obroty.

    Jak będzie ładna pogoda to wyjadę jutro z nawigacją w kieszeni, włączę
    tryb zapisywania ścieżki co sekundę i z jakichś świateł pocisnę.
    Zobaczymy... Zawsze miło poznać nowe twarze... szczególnie, że mamy
    wspólnych znajomych :-)

  • 19. Data: 2011-05-21 23:56:42
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 142 roku bieżącego, PawelK vel Pablo zeznał(a) jak następuje:

    > Zobaczymy... Zawsze miło poznać nowe twarze... szczególnie, że mamy
    > wspólnych znajomych :-)

    Uciekła mi myśl, miało być: "Co do piwa to chętnie tak czy inaczej.
    Zawsze miło....itd"

  • 20. Data: 2011-05-22 05:48:07
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"PawelK vel Pablo"
    Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nad tym nigdy,
    myślisz, że dane z katalogu nie pokrywają się z rzeczywistością?

    To nie jest kwestia pokrywania sie czy nie, to kwestia sposobu pomiaru.
    O ile w aucie wisadasz i cisniesz to w motocyklu takie proste to nie jest.
    Potrzebne sa umiejetnosci startu
    Dlatego uwazam ze sa to dane stricte katalogowe.

[...]

    OK Daj znaka gdzie mam podejchac po tego bro :)
    GPS Ci nic nie da - za wolno reaguje na zmiany, tu dobry jest rowerowy
    szybkosciomierz (dobrze wyskalowany) i wlacznik laptimera na kierownicy jak
    w niektorych KHI.

    Co do spotkan to mozna by sprobowac tchnac nowego ducha w praskie
    spotkania - zajefajny lokalik sie pojawil rzy Targowej z duzym wybiegiem dla
    motocykli.

    --
    Tytus
    żółta motorynka