  • Data: 2022-01-14 18:40:23
    Temat: Re: SUV
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2022 o 15:38, Poldek pisze:

    > Głupi ludzie zjedzą każde gówno, które zostało pokazane w telewizji jako
    > fajne.

    A mądrzy, to, które sami narobią :-) Oklaski poproszę :-)

    > Dlatego, że teraz takie czas, że prawie każdy jest bogaty i coraz
    > bogatszy i coraz więcej bogactwa wszędzie robi życie na tym Bożym
    > świecie coraz bardziej nie do zniesienia?
    >
    > 40 lat temu bogatego było stać na 126p i tych bogatych było tylko
    > trochę.

    Jako państwo byliśmy biedni. Miałeś pieniądze na polski samochód ale nie
    mogłeś go kupić ani nie było to wymienne 1:1 na zagraniczny.

    > Obecnie zarabiającego przeciętną krajową stać na suwa po
    > Helmucie, drugiego kupuje żona i dla dzieci po beemce z wydechem bez
    > tłumika.

    A co, ma co drugi mieć? Chyba normalne, że każdy obywatel ma swój
    pojazd. Kwestia, że niekoniecznie potrzebuje tak duży. Ale oprócz
    carsharingu to ja możliwości zmniejszenia samochodów nie widzę. Bo
    ludzie chcą duże i już.

    > W efekcie wszyscy żyją w smrodzie, hałasie i nie ma gdzie pójść
    > z dzieckiem na spacer, bo gdzie by człowiek nie poszedł z każdej strony
    > chcą go rozjechać zapierdalające, śmierdzące i hałasujące samochody.

    Do miasta chcesz chodzić na spacer? Parku poszukaj.

    > piątego suwa postawić już na dachu tego, co stoi na trawniku
    > przedszkola, bo na suwa starczyło, ale na miejsce parkingowe już nie
    > starczyło.

    To jest bardzo dobra koncepcja ale kosztowna.