  • Data: 2009-05-09 05:49:13
    Temat: Re: [SPAMUŚ, allegro] Elektrody jak za darmo ??
    Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co widzisz złego w tym że ktoś zainteresowany skorzysta. A związanych
    > z konstrucjami metalowymi i potencjalnie zainteresowanych chyba na tej
    > grupie nie brak.
    > --
    > Jackare

    Chodzi o nie zdrową konkurencję, coś z czym stara się walczyć allegro.
    Poza tym, sprzedając na allegro jednocześnie akceptujesz warunki
    określone przez allegro, czyli m.in. zakaz tego, co zrobiłeś.

    Mi to zwisa, ale jeśli ktoś coś potrzebuje to wie (zazwyczaj) gdzie to
    znaleźć, to nie jest (moim zdaniem) miejsce na ogłoszenia, jak sama
    nazwa wskazuje, jest to grupa dyskusyjna, na której się dyskutuje,
    rozmawia, a to jest jednokierunkowy przekaz, czyli ogłoszenie.

    Krzysiek