  • Data: 2009-05-18 16:11:35
    Temat: Re: [SPAMUŚ, allegro] Elektrody jak za darmo ??
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie ta historia zaciekawiła o tyle, że też troche spawam i mam
    > pytanie do twórcy wątku co chciał spawać i przez pomyłkę zanabył
    > niewłaściwe elektrody? Warto takie rzeczy wiedzieć choćby po to by nie
    > popełnić podobnego błędu i tu wątjek staje się już zupełnie konstruktywny
    >
    > Pozdrawiam
    > Bassteq

    Wystarczy spawać nie dużo za jednym razem, żeby zniechęcić sie do
    elektrod które przed spawaniem trzeba wyprażyć przez 2 godziny w
    300-350C :) Spawanie nie wyprażonymi to doświadczenie z kategorii
    rozrywkowej bez walorów praktycznych :) Dostałem takie z trzeciej reki
    jako upominek ale szybko sie domyśliłem, że pierwszy właściciel zwątpił
    w swoje świeżo nabyte umiejętności spawania:)