  • 1. Data: 2009-07-26 09:18:10
    Temat: Są kobiety, które widzą 4 kolory podstawowe (ang. Tetrachromacy)
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    Są kobiety, które widzą 4 kolory podstawowe (ang. Tetrachromacy)

    Dla tych kobiet powinny być opracowane specjalne
    4-ro kolorowe monitory i aparaty cyfrowe ;-)

    http://www.klab.caltech.edu/cns186/papers/Jameson01.
    pdf
    http://www.post-gazette.com/pg/06256/721190-114.stm

    Pozdrawiam WM

  • 2. Data: 2009-07-26 09:52:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jul 2009 09:18:10 +0000 (UTC), WM wrote:
    >Są kobiety, które widzą 4 kolory podstawowe (ang. Tetrachromacy)
    >Dla tych kobiet powinny być opracowane specjalne
    >4-ro kolorowe monitory i aparaty cyfrowe ;-)

    Biorac pod uwage ze matryce i tak maja kwadratowe piksele, a pamiec
    chetnie organizacje 32 lub 64 bit - moze byc to latwiejsze niz sie
    wydaje :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-07-26 10:35:21
    Temat: Re: Sš kobiety, które widzš 4 kolory podstawowe (ang. Tetrachromacy)
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Biorac pod uwage ze matryce i tak maja kwadratowe piksele, a pamiec
    > chetnie organizacje 32 lub 64 bit - moze byc to latwiejsze niz sie
    > wydaje :-)

    Fajnie by było dodatkowo widzieć np. w nadfiolecie :-)
    Myszom udało się zainstalować dodatkowy kolor podstawowy
    i ich mózg się dostosował.
    Może w przyszłości ludziom tez się uda zainstalować więcej
    kolorów podstawowych?
    Hedoniści w przyszłości chętnie sobie poszerzą świat wrażeń
    i będą gotowi za to zapłacić tak jak teraz za lot w kosmos ;-)
    http://migg.wordpress.com/2007/03/26/mysz-zobaczyla-
    w-technikolorze/

    WM

  • 4. Data: 2009-07-26 10:39:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Biorac pod uwage ze matryce i tak maja kwadratowe piksele, a pamiec
    > chetnie organizacje 32 lub 64 bit - moze byc to latwiejsze niz sie
    > wydaje :-)

    Ze szmaragdowym nie wyszło (Sony), może wyjdzie z 2 odcieniami zieleni?
    Może tędy droga?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.