eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRys. technicznyRe: Rys. techniczny
  • X-Received: by 10.49.133.168 with SMTP id pd8mr23107qeb.29.1389263856860; Thu, 09 Jan
    2014 02:37:36 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.133.168 with SMTP id pd8mr23107qeb.29.1389263856860; Thu, 09 Jan
    2014 02:37:36 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!p15no4314104qaj.0!news-out.g
    oogle.com!l9ni11706qay.0!nntp.google.com!p15no4314095qaj.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 9 Jan 2014 02:37:36 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <52ce7564$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.67.50.26;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 195.67.50.26
    References: <52cb1144$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <lahpfc$ra3$2@node2.news.atman.pl>
    <52cc9c4f$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <52cd74e9$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lak07o$q52$1@news.task.gda.pl>
    <e...@g...com>
    <52cd8c6d$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <52cd95aa$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <52cdc541$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <52cdd74f$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <52ce4e1e$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <52ce6657$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <52ce7100$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <52ce7564$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Rys. techniczny
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 09 Jan 2014 10:37:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32910
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday, 9 January 2014 11:09:40 UTC+1, JD wrote:
    > > Ale� ja te� uwa�am �e w �wiecie si� wszystko zaczyna od r�cznego
    rysowania! W pubie przy piwku na serwetce, na pla�y obcasem na piasku, nawet w
    biurze konstrukcyjnym flamastrem na tablicy, ka�dy in�ynier �eby
    wyt�umaczy� o co mu chodzi, potrzebuje co� nabazgra�. Ja tylko pytam czemu na
    politechnice studenci majďż˝ traciďż˝ czas na uczenie siďż˝ tego?
    >
    > >
    >
    > Po to, by potem bazgrz�c flamastrem wiedzie� z czego mu wolno
    > zrezygnowaďż˝, a z czego nie.
    > Przyk�ad:
    > W�asne projekty robimy w Autocadzie w 2D, bo to wystarcza.
    > Konsultujemy projekty z naszym niemieckim partnerem, kt�ry daje nam
    > licencj�. Do konsultacji wysy�amy PDFki (tak chc�). Uwagi i zmiany
    > dostajemy czerwonym flamastem na zeskanowanych wydrukach i siďż˝ rozumiemy
    > (tak szybciej).
    > Niemcy w�asne projekty robi� oczywi�cie komputerowo w 3D.


    Słaby przykład, bo dalej nie wiem "z czego wolno mu zrezygnować a z czego nie".

    Wymienianie się pdf-ami i nanoszenie zmian flamastrem, czy też prostymi narzędziami w
    Acrobacie, to światowy standard, tak wszyscy robią, bo jest to szybkie i intuicyjne.
    Nadal nie rozumiem dlaczeo uważasz że trzeba się tego uczyć na uczelni.
    Konrad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: