  • Data: 2014-01-09 11:48:31
    Temat: Re: Rys. techniczny
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-09 10:19, Konrad Anikiel pisze:

    > Na uczelni musiałem przebrnąć przez rysowanie ręczne, po czym wracałem do akademika
    i robiłem fuchy w Autocadzie. Na przykład na uczelni nauczyli mnie że jak palnuję
    umieścić na kalce rzut, to muszę oszacować ile miejsca potrzebuję, zanim narysuję
    pierwszą oś. Teraz jednym kliknięciem myszki przesuwam rzut na ekranie w dowolne
    miejsce. Powiedz ile warta jest ta wiedza z politechniki? Powiesz? Nie powiesz!
    Wykręcisz się ględzeniem nie na temat.

    Patrzysz na problem ze swojego punktu siedzenia. Politechnika ma dać
    pewną ogólną wiedzę i potwierdzic dyplomem, ze absolwent sie nadaje.
    A gdzie absolwent trafi po studiach tego nie wiesz.
    Moze trafic do biura handlowego wyspecjalizowanego w jakichś
    urządzeniach (piszemy na polskiej grupie, a tu się już prawie nic nie
    projektuje). Może miec potrzebę naszkicowania jakiejś indywidualnej
    konfiguracji, a jak to w handlu na kompie tylko Office. I co, pójdzie do
    szefa i poprosi o cada za 1000$? "Bierz kartke i rysuj!"

    > A ile semestrów na politechnice trzeba się tego uczyć?

    Na mojej były dwa.

    JD