eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRys. technicznyRe: Rys. techniczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 09 Jan 2014 11:09:40 +0100
    From: JD <j...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Rys. techniczny
    References: <52cb1144$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <lahpfc$ra3$2@node2.news.atman.pl>
    <52cc9c4f$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <52cd74e9$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lak07o$q52$1@news.task.gda.pl>
    <e...@g...com>
    <52cd8c6d$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <52cd95aa$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <52cdc541$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <52cdd74f$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <52ce4e1e$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <52ce6657$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <52ce7100$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <52ce7564$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.171.51.2
    X-Trace: 1389262180 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2136 46.171.51.2:54121
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32906
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-09 10:56, Konrad Anikiel pisze:
    > On Thursday, 9 January 2014 10:50:55 UTC+1, JD wrote:
    >> B��dnie zak�adasz, �e ka�dy in�ynier b�dzie projektowa�
    Dreamlinery lub
    >> Mercedesy. Mo�e trafi� do bran�y, w kt�rej zaczyna si� zawsze od rysunku
    >> r�cznego.
    >
    > Ależ ja też uważam że w świecie się wszystko zaczyna od ręcznego rysowania! W pubie
    przy piwku na serwetce, na plaży obcasem na piasku, nawet w biurze konstrukcyjnym
    flamastrem na tablicy, każdy inżynier żeby wytłumaczyć o co mu chodzi, potrzebuje coś
    nabazgrać. Ja tylko pytam czemu na politechnice studenci mają tracić czas na uczenie
    się tego?
    > Konrad
    >
    Po to, by potem bazgrząc flamastrem wiedzieć z czego mu wolno
    zrezygnować, a z czego nie.
    Przykład:
    Własne projekty robimy w Autocadzie w 2D, bo to wystarcza.
    Konsultujemy projekty z naszym niemieckim partnerem, który daje nam
    licencję. Do konsultacji wysyłamy PDFki (tak chcą). Uwagi i zmiany
    dostajemy czerwonym flamastem na zeskanowanych wydrukach i się rozumiemy
    (tak szybciej).
    Niemcy własne projekty robią oczywiście komputerowo w 3D.

    --
    Pozdrawiam
    JD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: