  • Data: 2016-12-21 18:48:58
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:13t345i6vx0qk.yaxf0oh3yrlm$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Wed, 21 Dec 2016 15:09:07 +0100, J.F. napisał(a):
    >Zapewniam cię że to jest *znaczna* różnica.

    Owszem, ale jeszcze kwestia ile sie zarabia i na ile powaznie trzeba
    sie obawiac eksmisji.
    I czasem jest kwestia wkladu poczatkowego - trzeba troche odlozyc,
    zeby stac bylo na wlasne.

    >Ty wiesz jak się tam mieszkało w trakcie budowy? Po kilku w pokoju w
    >hotelu robotniczym? Myślisz że tam na chatę to się rok czekało? :)

    Ale ja nie o czekaniu, tylko ze koncu te bloki wybudowano i one stoja
    od dziesiatek lat.
    I sie nie rozpadly, wbrew narzekaniom.

    A tak swoja droga - naprawde sie czekalo 30 lat ?
    Takie duze zaklady necily ludzi wlasnie mieszkaniami, ktore mozna bylo
    szybko dostac.
    Szybko - tzn np w 15 lat a nie w 30 :-)
    Choc bywaly jeszcze szybsze.

    >Jakość tego co się robiło to oddzielna bajka.

    Ale budynki to akurat stoja, jeszcze sie nie zawalily.

    J.