  • Data: 2016-12-21 20:40:48
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-20 17:31, re wrote:
    > Trudno. Nie każdy dałby radę.
    > Mówię, że na ten nie zmienię a nie że "dam albo nie dam rady".

    No trudno. Z czystej ciekawości: a jaki obecnie używasz?

    > Ludzie maja rózne wykształcenie i zawody. Mają również rózne hobby. Jak
    > to poskładasz do kupy to jakiś 1 procent ludzi w tym kraju potrafi
    > rozpakować archiwum z Thunderbird Portable. Ja potrafie. To proste.
    > użyłem w ten sposob wspanialego osobistego doświadczenia. Tak zalecanego
    > przez pijaczków.
    > ---
    > Ale pierdoły. Myślisz, że jak Ty masz komputer i na nim instalujesz co
    > popadnie to wszyscy tak mogą i tak będą robili ?

    Czy ja wiem. Thunderbird to jeden z najbardziej podstawowych i
    sensownych programów, obok kilku innych, do dyskutowania na grupach.
    Choć przyznaje że trafiłem całkiem niedawno na pewnego debila który mi
    powiedział że uzywa Outlooka bo Thunderbird pisali spedaleni lewacy.

    Naprawdę jestem ciekaw jaki program cytuje aż tak źle i jakie ma zalety
    że tam musi zostać. Zwykła głupia ciekawość.

    > Ni jestem. Na tym polega chyba moja argumentacja. Ja zamiast uważać się
    > za grupę reprezentatywną pozwalam okreslać ją naukowcom którzy badają to
    > lepszymi niż moje metodami.
    > ---
    > Gdzie są ci naukowcy co badają ile można wypić ?

    Cieżko wyliczyć te kilka tysięcy lat badań nad skutkami picia w
    ogólności i ostatnie sto nad wpływem na jazdę. Myślę że nikt nie ma
    takiej listy. Ciezko też wskazaź gdzie to badają. Popytaj w klinikach,
    tam znajmują się tym na codzień i są kometentni aby udzielić odpowiedzi
    szczegółowej. Ogólnie wszedzie. Kilka atrykułów pojawiło się w WiŻ oraz
    SN na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat, takich streszczeń.

    Przecież badania są.