eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRozwody są bolesne... Nju...Re: Rozwody są bolesne... Nju...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <nera6k$n6r$1@node1.news.atman.pl> <nfopvh$c1t$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nfopvh$c1t$2@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Rozwody są bolesne... Nju...
    Date: Thu, 28 Apr 2016 09:32:10 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <5721bc7d$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.155.17
    X-Trace: 1461828733 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22839 83.27.155.17:49501
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1075720
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nfopvh$c1t$...@n...news.atman.pl...
    >> W celu przeniesienia numeru do sieci Virgin, prosimy
    >> o złożenie w tej sieci wniosku na przeniesienia na
    >> osobę indywidualną. Następnie dokonanie cesji w sieci
    >> Virgin.
    > Nic dodać i nic ująć!!! Zwykła gra na zwłokę!!!

    >Nju wyznaczył termin przeniesienia -- 18 czerwca, czyli była/jest
    >to gra na zwłokę. Przenosiny trwają ponad dwa miesiące.

    Eee tam.
    Przenosze do Virgin, zajezdzam do punktu, podpisuje wniosek, dostaje
    karte - jak przeniesiemy numer, to sie karta uaktywni.
    Trzy dni mijaja (hm, a moze tylko 2) - karta nieaktywna.
    Dzwonie na infolinie - jeszcze nie uwolnil numeru, prosze spokojnie
    czekac, powiadomimy o przeniesieniu emailem i sms.

    Tydzien minal - dzwonie, pytam ... "nie dostalismy z punktu
    dokumentow, to po 48h musielismy uniewaznic wniosek".
    Cos mi nie pasuje ... "ale staremu operatorowi sie wsystko zgadzalo ?"
    "nie wiemy, przeciez nic do niego nie wyslalismy".
    Co mam robic ? Nie wiemy, wysylalismy do punktu e-mail z
    przypomnieniem, nic nie odpowiedzieli.

    Zajezdzam do punktu, kwadrans wyjasnia o co chodzi, w koncu werdykt -
    trzeba zlozyc drugi wniosek.
    Przy mnie dzwoni gdzies "czy przyjowanie wnioskow juz dziala?".
    Dziala.
    Wpisuje ... czy moze pan przyjsc jutro, bo system nam od rana nie
    dziala, i znow sie zawiesil.

    No i sie zastanawiam, czy ja aby na pewno chce przenosic i czy dzis,
    czy za tydzien ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: