  • Data: 2013-11-15 14:04:08
    Temat: Re: Rozwiązanie zagadki
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-15 13:13, sundayman pisze:

    > no tak, ja z kolei pewnego dnia (no musiały być to andrzejki chyba)
    > nawrzucałem do rondelka stearynę w celach wróżebnych. Akcja w kuchni
    > rzecz jasna.
    > Niestety, przesadziłem z temperaturą, i się zapaliła. No to wziąłem
    > kubek z wodą z kranu i chlust na to.
    >
    > Nastąpiło solidne bum i kuchnia zniknęła w dymie :)
    > Oczywiście zlecieli się wszyscy z okolicy, afera panie...
    > Na szczęście poza efektem akustyczno-optycznym nic się nie stało.

    Czasy szkoły podstawowej.
    Co do wybuchów to jednak prawda że mąka też potrafi wybuchnąć :)
    Pewnego pięknego popołudnia wyczytałem w którejś książce że mąka wybucha
    !!!!!

    No ale jak to tak na sucho uwierzyć - trzeba sprawdzić :)

    Mieliśmy wtedy tak ruski odkurzacz w którym rurę dało się przykręcić
    zarówno od strony wciągającej jaki i dmuchającej.

    Plan był taki :
    - Rura od strony dmuchającej dokręcona.
    - Mąka do rury
    - zapalona świeczka
    - no i ognia na włączniku od odkurzacza

    Pierwsze dwa razy to świeczka mi zgasła.
    Ale za trzecim był efekt światło/dźwięk/dym.

    Tylko wpierdziel było bo mąka była wszędzie :)

    Adam