  • Data: 2013-11-16 00:24:07
    Temat: Re: Rozwi?zanie zagadki
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Nov 2013 22:18:54 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Pamiętam górkę, z której w dzieciństwie zjeżdżałem na sankach.
    >Wydawała mi się ogromna. Teraz, gdy na nią popatrzę, to takie
    >lekkie zafalowanie terenu. Tak to jest z naszą pamięcią. Ale
    >kostki cukru zawsze robiono podobne. Choć z samym cukrem, to
    >różnie w historii bywało.
    >
    >http://tubedevices.com/alek/polprzewodniki/tc11/tc1
    1.htm

    >Obudowy tych tranzystorów, to miały 11x12x6 milimetrów. Aż tak
    >małych kostek cukru nie robiono nawet w najcięższych czasach.

    Jestes w bledzie. Robiono kostki cukru tych wmiarow, prostokatne, tak
    zwane miniaturki, a nawet cukier "brydzowy" w postaci figurek jakie
    sie spotynka na kartach do gry. Tez mniej wiecej tych rozmiarow.

    W kazdym razie, wyglad sie zgadza. Parametr beta mial rzedu 10-20, w
    zaleznosci od egzemplarza

    A.L.